Oud en Nieuw - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu Oud en Nieuw - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

Oud en Nieuw

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

01 Januari 2010 | Nepal, Kathmandu

Heeey lieve mensen,

ik hoop dat jullie oud en nieuw heel leuks was!! Ik wil jullie allemaal een heel gelukkig nieuwjaar wensen!!

Ik heb mijn oud en nieuw gevierd in cafe 1905. Ze hadden daar een grote tent neergezet. Er waren wel meer feesten hier in Thamel maar dit feest scheen het leukste te zijn. Het was ook echt heel leuk. De djs waren erg goed en de nepalese muziek was erg leuk. Ook werd er veel engels gedraaid, maar de mix tussen de 2 talen was top! Trouwens heel raar, in Nepal hebben ze een ander kalenderjaar. Het is daar nu 2066. En tog was het heeeeeel druk op straat!! Je kon echt bijna niet lopen, overal waren mensen aan het schreeuwen!! Zo druk, allemaal dronken mensen op motors, echt niet normaal hoe druk!

De Nepalese zijn alleen wel een beetje gek, ze drinken vet veel en gebruiken ook vet veel drugs volgens mij. Ik stond te dansen en die Nepalese pikken gewoon je pasjes en gaan tegenover je staan en doen je na! Ik ging op een gegeven moment maar olifanten slurf doen en zelfs dat deden ze na! Egt hilarisch!
Jaa daar konden we wel om lachen.
Ook riep de dj steeds over 5 minuten is het 2001. Whahah. Hij had gewoon niet door dat ie dat steeds zei! Terwijl op alle posters 2010 stond.

Ik heb allen wel de oliebollen gemist!! Maar het was leuk om nieuwjaar hier te vieren.

Nogmaals allemaal een gelukkig nieuwjaar en tot over 3 weekjes!!!

• 01 Januari 2010 - 11:50

Lisa:

Leuk dat je het leuk hebt gehad en gelukkig nieuwjaar!

• 01 Januari 2010 - 13:23

Ivana:

2066, dat schiet lekker op!gefeliciteerd, dance queen!

• 01 Januari 2010 - 13:32

Mits:

lieverd, ik zal een oliebol voor je invriezen :P dan heb je één als je terugkomt ok? KUS

• 03 Januari 2010 - 11:41

Bebijami:

HA die Rachelle,
    van ons 4en ook een gelukkig nieuwjaar.
    En morgen natuurlijk weer een jaartje ouder.
    Fijn dat het nog steeds goed met je gaat en dat je nog veel mee mag maken, de komende weken.
    groetjes Bert

• 04 Januari 2010 - 15:07

Opa Piet / Oma Suze:

Lieve Rachelle,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, wij drinken er wel een borrel op proost !!!!!
    Veel liefs xxxxxxxxxx
    Groetjes uit Markelo