Laatste weekje en thuiskomst - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu Laatste weekje en thuiskomst - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

Laatste weekje en thuiskomst

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

23 Januari 2010 | Nepal, Kathmandu

Mn laatste weekje was een weekje met veel afscheid nemen, wat helemaal niet leuk was.

Op mn schooltje hadden ze een vakantie dus heb maandag daar weer afscheid gehad. Kreeg weer allemaal bloemetjes en kaartjes en moest bij alle kids een tika zetten wat echt niet zo gemakkelijk was. Er zat namelijk rijst in de rode poeder en alles voel op de grond en de kids hadden allemaal misvormde tikas maar het was een leuk gezicht.

Ook waren de nieuwe vrijwilligers gearriveerd in het appartementje in Sankhu en echt wat een troep hebben die gemaakt. De afwas stond er toen we weggingen nog van de eerste dag dus dat wordt een feest daar.

dinsdag avond waren we uitgenodigd om in het weeshuis te komen eten. daar hebben we ook een heel afscheid gehad met sjalen om ons nek, bloemen, echt hele bomen. En een mapje met onze naam derop en allemaal tekeningen die de kids voor ons hadden gemaakt. Super lief en dat terwijl de hw klas met de kids altijd erg vermoeiend was en meestal niet leuk. Was dit echt helemaal top. Ik heb nog nooit zoveel handkusjes gehad en knuffels.


woensdag ochtend met de taxi naar thamel maar voordat we daarna toe gingen heb ik de dorpsgek even al de dekens en een slaapzak die we niet mer gebruikte, en oja me oranje trolley aan haar gegeven. Ze heeft namelijk helemaal geen kleren alles sjalen om zich heen en in die trolley kan ze dan alles stoppen. Ze was helemaal blij.

S avonds hebben we ons afscheid etentje gehad en zijn daarna echt even goed wezen feesten en donderdag avond nog een keer want ik ging de volgende dag weg. Ik vond het echt niet leuk en ga Nepal en de mensen daar en de vrijwilligers echt missen.

Vrijdag ochtend hebben ze me nog uitgezwaaid om half 6 en toen moest ik toch echt gaan. De reis duurde wel ongeloofelijk lang en de vliegreis van Doha naar Londen was echt een heel. Er zat de hele tijd een schetenlatende vrouw naast me die in der slaap poepjes zat te laten en het stonk!!!! OMG echt dat was niet leuk.

Eenmaal thuis had mn zusje een suprise party georganiseerd egt tof! Stonden ze me allemaal in de gang op te wachten. Het was een super leuke thuiskomst.

Dit was dan mij Nepal avontuur en daarbij mijn laatste verhaaltje. Ik heb genoten van mn reis en er heeel veeeeel mooie herinneringen bij!

Thnx voor al jullie reacties al die tijd!

  • 23 Januari 2010 - 13:09

    Jan De Boer:

    hoi Rachelle,
    ik heb je gisteravond nog gemist met afscheid nemen vandaar mijn reactie op je site. Het was een toffe tijd en ik mis het nu al een beetje hoewel ik natuurlijk erg blij was dat mijn vrouw en zoon Ruud en zijn vrijndin mij op stonden te wachten. Ik heb Robin ook al gzien en hij heeft zijn nieuwe uitrusting al aan gehad voor de foto!!
    Rachelle nog bedankt voor je gezelligheid en bij het helpen met de foto's.Kus en ik zie je vast nog wel een keer
    Jan

  • 23 Januari 2010 - 15:47

    Ivana:

    WELKOM THUIS!!!!Tot snel!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Rachelle

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 73060

Voorgaande reizen:

03 November 2017 - 02 December 2017

Nieuw zeeland, Fiji dubai

01 November 2015 - 23 December 2015

syberie express

17 November 2013 - 18 Januari 2014

Zuid Amrika

22 Oktober 2009 - 23 Januari 2010

Vrijwilligerswerk in Nepal

01 Maart 2010 - 30 November -0001

wereldreis

Landen bezocht: