costa rica - Reisverslag uit Chilamate, El Salvador van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu costa rica - Reisverslag uit Chilamate, El Salvador van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

costa rica

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

31 Oktober 2014 | El Salvador, Chilamate

Costa rica

Na een lange lange reis aangekomen in Costa rica! Mannetje met onze namen stond ons al op te wachten. Gelukkig was het maar 20 min naar hotel maar wel echt een chaos op de weg!! Ik denk wel 10 bijna ongelukken haha maar okee. In hotel hadden we een briefje met informatie. Morgen 7 u vertrekken en we hebben de keuze om te gaan wildwater raften. In de hotel kamer dus even kleren gepakt en andere spulletjes.. Mams heeft wel 10 x alles eruit en erin gedaan.. Die baalt dat ze geen koffer meeheeft haha. Heeft ze alles er weer in is ze weer iets vergeten er uit te pakken wat helemaal weer onderin zit hilarisch. En er zit ook echt geen speling in die tas van haar haha prop vol. En ook echt met 3 spijkerbroeken enzo haha ben benieuwd of ze die werkelijk aandoet ;).

Voordat we gingen slapen ging mams met der inspector gadget zaklamp der bed verkennen haha. En daarna lekker slapen!

Morgen om 7 u dus de groep ontmoeten ben benieuwd!!!

Nou de groep bestaat uit ongeveer 10 personen. Lijkt me een leuke groep. Vandaag gaan we naar la fortuna, plaatsje in Costa rica. Mams gaat daar de hele dag met een ander Nederlands meisje rondhangen en ik ga wildwater raften!
De weg naar het wild water raften was super mooi, veel groen en we zagen een aapje in een boom. Ook nog wat watervalletjes gezien.

Wildwater raften was super vet!! Ik ben niet uit de boot gevallen maar voor de grap eruit geduwd haha! Wel op een rustig stukje hoor

• 31 Oktober 2014 - 21:23

Corrie:

Ben blij dat jullie goed zijn aangekomen.Hoe lang hebben jullie er over gedaan naar Costa Rica.
    Ja , mam neemt natuurlijk nog veel te veel mee op haar eerste trektocht hahaha
    1 broek aan en een broek schoon is meer dan genoeg ,En natuurlijk veel minder barst hahaha
    Kan me wel voorstellen dat ze het bed inspecteert ,maar bedwantsen zie je niet ,die komen in de nacht hahaha en kakkerlakken ook als het donker is whaaahaaa geintje
    Fijn dat jullie een leuke groep hebben .Lijkt me een hele belevenis dat wild water raften
    En mam zich ook wel vermaakt in het plaatsje ,Is op zich ook wel leuk om daar een beetje te verkennen
    Heel veel plezier .kijk uit naar je volgend avontuur Liefs x