brisbane - Reisverslag uit Birkdale, Nieuw Zeeland van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu brisbane - Reisverslag uit Birkdale, Nieuw Zeeland van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

brisbane

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

26 April 2015 | Nieuw Zeeland, Birkdale

Savonds nog even gechild met Chris z'n huis mate super grappige gozer! Hele slechte serie gekeken wat hun heel erg grappig vonden en ik niet.
Daarna slapen.

Dag 2 brisbane
8 uur al wakker! Pff. Gelukkig waren hun ook al wakker. Rondje gelopen door de buurt. Geprobeerd een koala te spotten maar niet gevonden helaas! Wel echt een super rustige omgeving met super grote huizen! En erg groen en veel bomen en moeras achtige omgeving. Grappig om te zien. Daarna naar de supermarkt ontbijtje halen en dan komt Lou me zo ophalen. We gaan trampoline springen ze is er helemaal enthousiast over.

Oja en het is morgen anzac dag ofzo dat is elk jaar 25 april. Herinneringsdag voor de soldaten ofzo! Dus er wordt daar nu veel aandacht aan besteed!

Bounce
Nou ik ging dus naar een bounce hal met Lou en jess. Een vriendin van lou! Zelf had ik dit niet kunnen bedenken, een uur lang springen op trampolines terwijl het buiten 35 graden is. Dus wij huppa een uur lang bouncen op verschillende trampolines en dat is zwaar kan ik je vertellen!! We hebben wel 150000 calorieën verbrand denk ik. Daarna gingen we brisbane city in want lou heeft een vriend die woont daar en daar gaan we slapen vanavond nadat we natuurlijk hebben gepartyd daaro! Super gezellig!!

Het was vanaf de bounce hal een half uur rijden naar het appartement. Maar het grappige was dat lou haar tel uitviel( dus geen navigatie meer) we 5x over dezelfde brug hebben gereden en er echt super lang over hebben gedaan wat echt wel hilarisch was eigenlijk!! Maar bij het appartement aangekomen. Moesten we nog steeds wachten tot Lou haar telefoon het deed want een vriend van haar zou ons aan een parkeerplek helpen. Je raad het al! Haar telefoon bleef maar uitgaan! Dus we hebben gewoon een half uur gewacht tot haar telefoon t deed want t opladen deed het ook steeds niet meer haha. Lou vond t niet heel grappig. Mij kon t niet schelen heb toch vakantie haha. Daarna lekker gekletst, wijntje erbij hoppa.

Vanavond hebben we een meiden avond! Girls night out! Nouja meiden avond! De gast die hier woont is er ook! Sharaq heeft hij, komt uit India en is een tandarts.

Nou weet niet wat hij verdiend! Maar hij woont in een penthouse 20e verdieping! Echt super de luxe!! Uitzicht over heel brisbane city! Wijntje erbij nootje erbij dit is leven!! Super mooi!! Ik wil hier niet meer weg hoor!! Ik dacht nog slapen bij een vriend krakkemikkig appartementje! Huppa penthouse gewoon! Haha

Daarna gegeten bij river bar, lekker pizzatje en daarna cocktailtjes gedaan bij een vet chique club! Top avondje!! Daarna gingen we met kussens in het penthouse appartementje liggen en een grappig kaartspelletje spelen in de kamer! Met de dames ijsjes eten wat Sharaq dan voor ons ging halen super grappig! Daarna lekker gaan slapen!

Dag 3
Gister gingen we om 2 uur slapen. Maar Lou had plannen hoor vandaag! 7 uur opstaan! Fanatiek! We gaan zo naar een Western markt. Hippie kleding en andere dingen hebben ze daar! Grappig!! Daar lekker gegeten, rondgelopen en gepicknickt in het park! Super gezellig!! Daarna op naar een armworstel training!!

Arm worstelen! Wat een domme sport is dat zeg! Ze hebben zelfs arm worstel tafels. Daar hangen ze een beetje in met hun hele gewicht, ze zweten heel veel echt apart! Nouja en dan doen ze dan een beetje in een park onder een tentje uren lang!
Ik dacht nou dit doe ik ff mee hoor! Dus een meisje van 12 wilde tegen mij. Ik moet wel vertellen dat ze de dochter is van de nummer 7 arm worstelaar in de wereld! Maar zij versloeg me gewoon ze was echt zo sterk!! Huppa in 1 x me arm weg!! Ik denk dat kan niet ze is 12 toch, dus ik nog een keer en nog eens. Maar niks gewoon ze bleef winnen en zeggen Iam only 12! Wat een kut kind zeg haha door dat steeds te zeggen nou weet ik wel dat ze 12 is en van mij als 25 jarige gewonnen heeft! Nou gefeliciteerd! Whaha! Toen werd ik uitgedaagd voor meer matches maar ik dacht uhm vieze, bezwete, behaarde, stinkende, sommige dikke mannetjes. Nee laat ik t maar niet doen. Eigenlijk was de reden dat ik me echt schaamde al van het verliezen van een 12 jarige

  • 26 April 2015 - 11:50

    Jenny:

    Had natuurlijk het meeste al gehoord vanochtend aan de telefoon, wat overigens fantastisch was. Klonk helemaal niet als Australie, veel dichter bij.... Wat een verhaal en ja jouw beschrijving van Lou is zoals ik haar ken. Heel veel plezier in Sydney, met rondreis, Alice Springs etc. enne take care xx hvj

  • 28 April 2015 - 09:15

    Corrie:

    Ik lees het al ,Je heb het echt helemaal naar je zin daar Feestjes en dan ook nog een echt jetset overnachting in een luxe penthouse ,Geweldig .ben blij dat je zo geniet
    En dat kind van 12 zit waarschijnlijk vol met anabolen en pep,K.. kind hahahaha
    Dikke knuffel x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Birkdale

wereldreis

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2017

doha

03 Mei 2017

sri lanka 2

29 April 2017

1 e gedeelte sri lanka

24 April 2017

negombo

22 April 2017

kuala lumpur en Singapore
Rachelle

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 73059

Voorgaande reizen:

03 November 2017 - 02 December 2017

Nieuw zeeland, Fiji dubai

01 November 2015 - 23 December 2015

syberie express

17 November 2013 - 18 Januari 2014

Zuid Amrika

22 Oktober 2009 - 23 Januari 2010

Vrijwilligerswerk in Nepal

01 Maart 2010 - 30 November -0001

wereldreis

Landen bezocht: