cairns,airlie beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu cairns,airlie beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

cairns,airlie beach

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

11 Mei 2015 | Australië, Airlie Beach

Green Island
Met een boot naar een eiland dat green Island heet. Daar gingen we snorkelen! Super mooi in het great barier rif! Super mooie gekleurde visjes gezien, super grote vissen ook niet normaal en mooi koraal. Zo een beetje de hele dag rond gebracht zwemmend en snorkelend in de zee. Top dagje.

Barefoot trip
7:30 opgehaald. Aparte gids. Wilde als eerst een goedemorgen knuffel. Daarna allemaal watervalletjes opgezocht etc. Alleen regende het de hele dag bah. Maar wel leuke muziekjes in de back Packers truck. Voor de rest ja was wel leuk hoor in het regenwoud met de watervalletjes maar niet echt veel over te vertellen. Savonds nog even hapje gegeten met de groep en een dansje gedaan.

Auto toer dagje
Naar een leuk plaatsje geweest port douglas. Super leuk plaatsje. Verder beetje rond gereden. Rest van de middag bij de lagoon gechild super leuk met muziek etc. Echt leuk daar!

Volgende dag
8:00 trein naar airlie beach waar de White sundays zijn. Tis alleen 8,5 uur met de trein en dan nog een bus dus zijn er nog lang niet! De trein had ook nog is vertraging opgelopen dus uiteindelijk kwamen we om 20:15 aan in hotel, super lange reis dag! Savonds nog wat gegeten in een super leuk restaurantje met leuke muziekjes.

Airlie beach Whitsundays
Super schattig plaatsje. Eerste dag snorkel boottocht naar heart reef. Dat is een rif in het great barier reef. We gingen eerst langs Hamilton Island en daarna snorkelen in het heart reef! Super vet! Je zag echt super veel vissen en toen ik op de boot stond zag ik een schildpad. Super leuk! Je kon ook duiken maar het water was maar 5 meter diep en gewoon 200 euro terwijl snorkel gratis is en je ziet hetzelfde dus toch maar niet gedoken. Al wil ik dat wel nog een keer doen! Maar het was een super leuk dagje. Morgen gaan we weer vissen! Ik heb nu de smaak te pakken vind het super leuk!!

• 11 Mei 2015 - 13:04

Jenny:

Klinkt echt heel gaaf en ontspannend allemaal. Joh, duiken blijft gewoon op je lijstje staan, daar waar het al een tijdje staat. Daar tegenover staat dat snorkelen nu wel helemaal je ding is, geen yelly fishes (schrijf je dat zo???) tegen gekomen, zeker!! Heel veel plezier en take care x x hvj

• 11 Mei 2015 - 15:08

Bert:

Hallo Rachelle
    Super gaaf hoor!!!
    Ik ben best wel een beetje jaloers.
    Geniet nog even.
    Groetjes Bert xxxx

• 11 Mei 2015 - 21:00

Corrie:

Stoer wijfie hoor ,om te gaan snorkelen waar zoveel enge beesten zitten
    Hahaha Wat n bijzondere gids Zag hij er ook nog n beetje leuk uit!! Jammer dat het weer regende bij de watervallen Is idd wel n hele lange reis ,maar het was prachtig ,dat maakt alweer heel veel goed.Ben blij dat je niet ben gaan duiken met in mijn achterhoofd toch de WITTE HAAI .Veel succes als je gaat vissen Ben zeer benieuwd wat je nu weer gaat ontvangen Geniet ,hele dikke knuffel Love you xxx