Lets go start Syberie express! - Reisverslag uit Cherkizovo, Rusland van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu Lets go start Syberie express! - Reisverslag uit Cherkizovo, Rusland van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

Lets go start Syberie express!

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

22 Oktober 2015 | Rusland, Cherkizovo

Start Syberie expres
Na een geslaagd feestje gister. Mams had namelijk haar buluitreiking op de vu, weer vroeg opstaan vandaag. We werden allebei weggebracht door onze mannen en hebben nog even ontbeten op Schiphol. Daarna kon de trip beginnen. Het vliegtuig had een beetje vertraging, maar 10 min, en zat ook helemaal niet vol, zijn we dan toch na 3 uur aangekomen in Moskou. We hebben nu al gemerkt dat de Russen niet zo vriendelijk zijn en ook niet echt Engels spreken. Door allemaal veiligheid checks stond een taxi mannetje ons op te wachten om ons naar het hotel te brengen. Het is ongeveer een uurtje rijden van het vliegveld. Die taxi vent reed echt als een gek, om misselijk van te worden!

Mams en ik hadden het er nog over de reis hahah. Ik in ieder geval heb me niet super in de reis verdiept haha. Maar het komt hier iig op neer een beetje. Vandaag tot en met zaterdag verblijven we in Moskou. Krijgen ook een stadstour en alles een beetje zelf ontdekken. zondag middag vertrekken we dan met de trein voor 4 dagen naar irkutsk. Wel spannend geen idee ook wat we van de trein moeten verwachten, maar we zien het wel..

We zijn iig nu aangekomen in Moskou, het is hier een uurtje later. Het is pas half 3. Het inchecken duurde alleen echt super lang en die vrouw kon ook echt bijna geen Engels. Om half 4 waren we klaar dus we gingen lekker een stukje lopen. We kwamen echt bij een super leuk paleisje,denk ik, met allemaal kleuren en je kon er ook naar binnen. We weten nog steeds niet echt wat het was want niemand kan Engels haha. Maar allemaal marktjes erin en gekleurde gebouwen. Daar even lekker rondgestruind, gekeken waar de metro is want we gaan morgen naar het centrum. Daar heb je het rode plein en het Kremlin etc. Maar dat wordt ook nog wat.. We vroegen aan t kassa meisje of ze een meerdere dagen kaart had maar niemand kan dus Engels. Haha nouja zien we morgen wel! We hebben ff lekker n hapje gegeten, spelletje gedaan, biertje gedaan en gerelaxed. Morgen gaan we Moskou in!

• 22 Oktober 2015 - 21:06

Corrie:

Heyyy lieverdjes ,Ben blij dat jullie goed zijn aangekomen.Dat Russen niet vriendelijk zijn wisten we natuurlijk al ,Wij vinden ze ook nog vreselijk onbeschoft en asociaal .,Maar dat terzijde
    Toch wel triest dat er bijna geen een Engels spreekt,Zeker in een hotel
    Fijn dat jullie het iig naar jullie zin hebben .Ben zeer benieuwd hoe het op het rode plein is en de metro ,Pas goed op blijf alert .Dan kan ik verder niets anders dan jullie heel ,heel veel plezier wensen .Kijk nu al uit na je volgende berichtje .Hele dikke knuffel ,Have fun xxx