LA - Reisverslag uit Bunker Hill, Verenigde Staten van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu LA - Reisverslag uit Bunker Hill, Verenigde Staten van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

LA

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

10 November 2016 | Verenigde Staten, Bunker Hill

LA
Vroeg opstaan want we hebben een toer vandaag langs allemaal hoogtepunten van los angeles. Zijn langs Hollywood gegaan, mann s Chinese theatre, dolby theatre van de Oscars, walk of Fame, Hollywood sign, Beverly hills, sunset strip, rodeo drive, farmers market en the grove, olvera street, music center, walt Disney concert hall, China town, century city, marina del rey, fishermanns village en venice beach. Venice beach wat een leuk strand zeg, allemaal surfers, leuke muziek, vette golven. Super gezellig en mooi! Baywatch is hier ook opgenomen. Ook een stuk langs santa Monica beach gereden. Beetje hetzelfde als venice beach zag het eruit. Echt super mooi strandje ook. Leuke boulevardjes super gezellig! Langs het santa Monica courthouse. Daar is iets van de Simpsons opgenomen vertelde de gids. En een politie bureau waar lindsey Lohan vaak te vinden is volgens de gids. Wel apart om te zien in LA ligt alles een beetje apart van elkaar. Jan de vriend van Ruud vertelde gister ook al LA bestaat eigenlijk meer uit allemaal kleine dorpjes. Zo lijkt het ook echt. Langs de fox studio's gereden waar ook veel films en series worden opgenomen. Door Beverly hills gereden ook echt super bijzonder om te zien. Langs het Beverly Hilton hotel waar withney Houston is overleden. Langs Saks 5th avenue een warenhuis waar de acteurs graag shoppen. Langs rodeo drive, langs het hotel waar pretty woman is opgenomen. Zijn we ook even uitgestapt en hebben even over rodeo drive gelopen en bij het pretty woman hotel gekeken. Allemaal heel chique Beverly hills. Geluncht op de farmersmarkt. Daarna verder gereden door melrose avenue waar melrose place is opgenomen. Langs het Hollywood sign nog een keertje, langs LA ink tattoo programma op tv. Daarna walk of Fame en dolby theater en Chinese theater. Die sterren wat veel zeg. Loopt gewoon door heel de straat! Ik dacht eerder dat er gewoon een groepje sterren was voor een theater ofzo maar gewoon een hele straat vol, 2 Mile lang vertelde de gids, met allemaal sterren en namen. Super leuk om een keer gezien te hebben! Daarna nog langs financial district maar daar zit ook ons appartement. Dus al beetje doorheen gereden. Nog door Chinatown gereden, langs een grote gevangenis, langs olvera street. De oudste en eerste straat van los angeles. Daarna nog even daar rond gelopen. En genoten van een panfluit straat artiest en een oude vrouw die dacht dat ze een show Dame was. Met strikjes en al! En die dansmoves, Hilarisch! Langs la musical hal en disneyconcert hal. Daarna terug naar het appartement. Einde toer. Daarna even onze was gedaan in een laundromat super aparte ervaring ook. Maar we hebben weer schone kleertjes. Daarna Lekker Savonds gegeten in een leuk restaurantje. En morgen dan op naar san diego!

Los angeles heeft wel een andere sfeer dan de andere steden die we hebben gezien. Wat minder gezellig dan bijvoorbeeld san fransico of new york. Wel leuk om te zien maar je hebt het snel allemaal wel gezien! Al is het strand echt super mooi!! Maar misschien komt dat ook door het geweldige weer! Echt getroffen gewoon!

Ook nog even een leuk weetje. In de laundromat even gesocialised met een mannetje over de trump situatie. Hoe dat nou speelt bij de bevolking. Hij zei gewoon letterlijk bij mij in de buurt is de sfeer te snijden. Het is echt niet meer gezellig in mijn buurt. Ik woon met veel buitenlanders vooral
Mexicanen en het is echt gewoon een beetje gevaarlijk zegt hij. Als toerist merk je daar dus helemaal niks van maar wel apart om dit te horen!

• 11 November 2016 - 12:14

Corrie:

Heb je goed LA is leuk om te zien ,maar haalt het niet bij S. F. Hollywood /Beverly je moet er een keer geweest zijn haha Verder is het wel een stad om van daar uit leuke trips te maken er is genoeg te zien in de omgeving ,Venice beach gezellig ,Santa Monica mooi strand Als je de kustweg door rijd Kom je langs Beach houses van de Rich en Famous Als je daar het strand op loopt heb je heel veel kans een celebrity te spotten hahaha Jullie hebben in ieder geval weer genoeg gezien en genieten Op naar S. Diego Have fun x

• 11 November 2016 - 16:18

Rachelle:

Hey lieve corrie! Ja was wel vet om te zien hoor maar nu ook wel weer prima om weg te gaan. Gaan vandaag naar san diego langs via de kust dus dat moet ook allemaal super mooi zijn. Misschien spotten we daar nog iemand. Thnx voor je lieve berichtje! Xxx