Fiji en dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu Fiji en dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

Fiji en dubai

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

28 November 2017 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vuurshow stelde niet zoveel voor met wat dansjes maar wel leuk om te zien!

Suvala eiland met oolala toers
Weer verwelkomd met een gitaar en een liedje. Op weg naar suvala eiland. Trouwens het weer is egt super lekker! Totaal geen regen trouwens! 1 xtje bij aankomst even voor de rest nada niks geen regen echt heerlijk weer gewoon gelukkig klopt de weer app niet! Langs de manuca eilanden! Zo prachtig ook weer echt paradijsjes! Honeymoon huisjes enzo echt geweldig! 5 sterren tot 7 sterren echt mooi hoor! Malolo eiland, bounty eiland, getaway eiland allemaal super mooi! Fiji heeft meer dan 330 eilanden,800.000 mensen wonen er maar in heel Fiji.

Oja hoor mam die had even der momentje hoor! Sjans met zon bootgast mocht ze eventjes het schip varen, helemaal trots! Whaha super leuk! Oja niet zonder alchohol gewoon varen met een wijntje onder invloed! Super vet! Echt Zooo chil vond ze het! Werden ook nog liedjes voor ons gezongen met een gitaar super gezellig! Gratis alle drankjes! Nou ja betaald natuurlijk in begin maar all in pakketje!! Leipe shit whaha!

Nou op de boot heb ik mam een paar wijntjes gevoerd whaha, dus mevrouw ging mee snorkelen hoor! Yeahh! Ze zei dat ze het al is had gedaan en dat het niet perse hoefde ze bleef wel bij de spullen de schijtebak! Haha maar ze is gegaan. Was eerst een beetje onwennig en moeite met ademhalen maar daarna ging ze hoor als een vis in het water op zoek naar koraal en visjes. Ze keek der ogen uit en vond het geweldig! was het ook allemaal gekleurde visies gezien, paarse sterren, mooi koraal! Prachtig! Mams genoot vollop en ze wilde nog een keer! Trots op der hoor! Ook dit is echt een prachtig eilandje. Deze is echt super klein, binnen 10 min eilandje rond! Haha! Denk dat wij met 20 andere enige waren op het eiland. Op deze staat geen resort dus je kan er niet blijven slapen maar echt lekker voor een paar uurtjes op een onbewoond privé eilandje! Lekker! Oja en gratis drinks!! Whaha!

Ook baby haaitjes gevoerd, reef sharks! Cuties! Of nou ja de gids gooide eten in het water en daar kwamen haaien op af! Ook gekleurde visjes gevoerd! Nouja ik dan.. mama ook geprobeerd maar die schrok elke keer en gooide zo der brood weg! Gingen ze gewoon aan t brood in je hand nippen!! Ahhhh lief! Heerlijk dagje! Op bootje nog even borrelen en terug naar ons hotel! De gidsen op die boot kwamen we gewoon elke keer wijntjes brengen he want wij lagen op het dek te zonnen, terwijl je eigenlijk de bar beneden had en het gewoon zelf kan halen Haha! Zo relaxed. Savonds nog even hapje gegeten en dan morgen alweer vliegen naar dubai.

Lange rit
We gaan nu eerst naar het vliegveld van Fiji, dan 3 uur vliegen naar Auckland, daar dan 8,5 uur wachten en dan 17 uur lang in het vliegtuig naar dubai! Pfff hele lange en zware rit! Op Auckland hebben we lekker in een lounge gechild met gratis eten en drinken.. maakte het wachten toch wat minder lang! Daarna vlucht van 17 uurtjes naar dubai.. Pff lang!

Dubai
Aangekomen om 5:30 sochtends gelukkig mochten we vroeg inchecken al na 1,5 uur ofzo want normaal is inchecken dus om 3 uur pas Haha! Nouja ff lekker bij zwembadje gehangen, beetje bijgekomen van de lange reis! Even bij het strand gekeken, super mooi helder water ook maar ook echt zo druk met allemaal
Toeristen, bizar druk voor een maandag. Bij een haventje wezen kijken. Ons hotel zit bij de haven. Ook leuk alleen we waren zo moe Hahah. We hebben eerst 3 uur gevlogen, toen 8,5 u moeten wachten op vliegveld en toen 17 uur in vliegtuig. Dus na onze lunch en wandeling zijn we weer bij het zwembad gaan liggen. Morgen even de rest bekijken zijn vandaag gewoon echt kapot. Ojaa mam wilde ook nog dat ik even in mijn verhaaltje vermelde dat er hier in dubai al 2x tegen haar is gezegd of we vriendinnen zijn en niet dat ze Mn moeder is. Vind mevrouw leuk hoor

• 28 November 2017 - 14:08

Bert Vreeken:

Hallo dames, gelukkig hebben jullie lekker weer gehad op de Fiji eilanden. Inderdaad weersverwachting is anders dan jullie hebben meegemaakt. Gelukkig zit het grootste gedeelt van de terugreis erop. Nog even geniet in Dubai.
    Groetjes van ons 4en en xxxxjes.

• 28 November 2017 - 14:58

Corrie:

Heyyy Sweeties ,

Zag er wel heel spectaculair uit op de foto hahaha
    Ach is leuk om ook een keer gezien te hebben met een lekker glas wijn hahaha

Tis er idd prachtig ,en gelukkig geen regen maar ZON yeaahhh

Sjans ,
    Natuurlijk heeft mam sjans ,hahaha Lekker wijf, toch !
    Vandaar dat ze stond te glunderen achter het roer.
    En..... was het een leuke vent hahahaha

Geweldig zo'n boottrip ,
    Geweldig ,Jen dat je mee bent gaan snorkelen ,Zal zeker geweldig zijn geweest ,en denk ook wel spannend
    Prachtig om al die gekleurde visjes te zien ,Paarse sterren ,wist niet eens dat ze bestonden

Wat leuk een onbewoond eiland ,ook als is het klein

Kan me er iets bij voorstellen dat mam het brood zo weg gooit .Zou denk hetzelfde doen .Zeker bij het woord HAAI ,hahaha
    Of ze nou groot of klein zijn haha

Jullie kregen dus echt VIP behandeling aan boord
    Meer dan verdiend ,ze hebben jullie echt op waarde geschat

Wat n reis hebben jullie achter de rug .
    Lounge was wel lekker ,maar daarna 17u vliegen PFFFF
    Dan ben je bij aankomst echt helemaal gesloopt

Echt top ,dat jullie zo snel naar jullie kamer kregen .
    Heerlijk ff bij het zwembad ,bijkomen ,en dan meteen al weer zo actief

Veel last van Jetlag of valt het mee

Strand zag er heerlijk uit ,maar voor zo'n land geen strandbedjes Beetje jammer hahaha
    Heerlijk dat jullie hotel bij een haven ligt ,gezellig om daar ff lekker te zitten
    Of zijn daar geen terrasjes

Geweldig ,begrijp ik dat ze trots is
    Zou ik ook zijn ,als ze dat tegen met zouden zeggen ,jullie kunnen ook best voor vriendinnen door gaan .
    Je ziet er ook goed uit hoor Jen,
    Helemaal nu je zo heerlijk ontspannen en lekker bruin ,Gewoon een kanjer .

Lieverds ,geniet nog lekker ,Ook vandaag hier weer alleen maar regen ,hagel ,grijs en fris
    En voor morgen ,hele goed reis terug
    Dikke knuffels ,Love you xxx