26 en 27 oktober - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu 26 en 27 oktober - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

26 en 27 oktober

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

27 Oktober 2009 | Nepal, Kathmandu

26-10-09

vandaag begon het programnma egt we begonnen om 10 uur in cafe 1905 met een ontbijtje met alle vrijwilligers. We hebben 1 vet leuke man van 61 en er is ook nog een jongen stephan. Die man leer ik een beetje smssen enzo! zo sgattig! Je krijgt hier trouwens elke keer vet veel te eten! dus verhongeren zal ik in Kathmandu niet miss wel in Sankhu waar ik doordeweeks ga zitten, Maar dat weet ik nog niet daar ga ik donderdag pas heen namelijk.

We kregen tijdens het ontbijt een mapj met allemaal info over de introductiereis. ook vertelde Ajay een beetje over wat de reis inhield en wat ervan ons werd verwacht. We gaan met zn allen raften, klimmen, in tenten overnachten etc.dat wandelen en klimmen word een probleem we moeten namelijk een dag 4 uur wandelen op een stijle berg! ik kan je nu al vertellen dat dit niks word in deze hitte hier. Tis
namelijk nog steeds warm hier.

Na het ontbijt kreeg ik een beetje vrije tijd en ging ik met tam op het dakterras zitten. Om half 2 kregen we nepalese les. Dit was zooooo saai! DIe leraar die ging gewoon een heel boekje voorlezen. Wat wij voor onze neus hadden en ging het in het engels spelle! nou wat een grap! niemand begreep zijn engelse spellen. de h sprak ie uit als as ofzo! egt te saai vervolgens gingen we lunchen. daarna kregen we weer saaie nepalese les! deze was nog vermoeiender dan de 1e les.

Savonds hebben we weer met zn allen gegeten in 1905 je hebt daar trouwens zon sgatti poesje! een babytje! en die is speels! ahhh zo cute! we zijn daar wezen natafelen tot 11 uur ongeveer en daarna trug naar het hotel gegaan! de vrijwilligers groep is heel gezellig en daar ben ik blij mee.

Vandaag heb ik eigelijk alleen les gehad in het nl hoe je op een nepalese school lesgeeft, Deze les was best wel handig! We kregen situaties voorgeschetst en we moesten een thema uitwerken in het engels en op elkaar oefene! dit was best wel leuk! vanaaf gaan we weer met zn alle eten in gaia. Ik ga vandaag vroeg naar bed want morgen moeten we om 6 uur opstaan omdat we met de bus naar Barabise gaan. Daar begint de klimparty etc en het programma! ik heb dan geen internet daarom typ ik nu nog ff wat! Na de Barabose

  • 27 Oktober 2009 - 13:25

    Mitzi:

    succes met de berg :-| !!

  • 27 Oktober 2009 - 15:33

    Maxime:

    heeij lief,

    veel plezier ik hoop dt je het overleeft;)

    xxxxxx

  • 27 Oktober 2009 - 19:41

    Ivana:

    namaste juffie! veelplezier met klimmen> 4 uur, dat gaat je prima lukken. Yes you can. En het is de bergen wat koeler dan in de dal van Katmandu. liefs ivana

  • 31 Oktober 2009 - 04:49

    Rachelle Meijlink:

    thnx voor al jullie leuke reacties!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Rachelle

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 73233

Voorgaande reizen:

03 November 2017 - 02 December 2017

Nieuw zeeland, Fiji dubai

01 November 2015 - 23 December 2015

syberie express

17 November 2013 - 18 Januari 2014

Zuid Amrika

22 Oktober 2009 - 23 Januari 2010

Vrijwilligerswerk in Nepal

01 Maart 2010 - 30 November -0001

wereldreis

Landen bezocht: