nigaragua - Reisverslag uit León de los Aldamas, Mexico van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu nigaragua - Reisverslag uit León de los Aldamas, Mexico van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

nigaragua

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

11 November 2014 | Mexico, León de los Aldamas

Nicaragua

In ometeppe laatste dag bij de zonsondergang nog even met Lou en angus, 2 Australiërs uit onze groep gevoetbald tegen 2 niguaraanse gasten! Dik ingemaakt natuurlijk en helemaal onder de modder haha! Maar super grappig! Daarna even gedoucht en gegeten met de familie waar we verblijven in de homestay! Daarna nog even een banana smoothie met rum gedronken in een hangmat en daarna naar bed.

Volgende ochtend 7:30 ontbijt. Kwart voor 8 werden we al opgehaald. Met de veerboot terug maar die was weer is stuk we zouden om 9 u vertrekken maar we vertrokken om 10 uur. Daarna zouden we met lokale bus gaan maar omdat we al zo laat waren kregen we een prive busje yeah! We waren om kwart over 1 ongeveer in Granada. Plaatsje in Nicaragua nog! Super lekker weer :), zwembadje bij het hotel, leuke kamer. Ik ben met een biertje huppa zwembad in gesprongen haha. Om 4 uur moesten we helaas gaan voor een vulkaan trip. Was wel super vet gewoon actieve vulkaan gezien. Nouja gezien je ziet de krater en de rook en die geur die is egt sterk!! Daarom kregen we ook een gasmasker haha!!! De gids had wel een hele gekke stem trouwens maar toch leuk om ff een actieve vulkaan te hebben gezien. Nou we gingen ook nog even lekker in het donker een grot in met 1000 muggen en vleermuizen. Met een helm op en zaklamp huppa even kijken want daar schenen vroeger mensen in gewoond te hebben. Super eng met al die rond fladderende objecten maar hebben het overleefd. Daarna terug naar het hotel en pizza gegeten. Ik wilde eigenlijk niet maar ben savonds toch uit gegaan! Haha wat n avond! 3:30 slapen 6 u opstaan shit wordt n zware dag haha. Ik werd er zelfs op geattendeerd dat ik m'n broekje binnenstebuiten aanhad kun j nagaan hah.

Nou opzich was de city trip best interessant maar Wow ik heb gister echt teveel gedronken haha was super zwaar!! Haha. De rest van de dag lekker bij het zwembad gechilld. Super chil! Savonds hapje gegeten en naar bed morgen naar Leon.

9 u naar Leon leuk stadje en smiddags vulkaan Boarden woehoe!!! Vulkaan Boarden was super vet!! 1,5 u vulkaan opklimmen. Je voelde gewoon de hitte onder je voeten maar echt super mooie omgeving. En toen huppa naar beneden we kregen n mooi pakje aan rare bril handschoenen en naar beneden huppa!! Egt leuk! Mams heeft in de middag stadje oLeon bekeken die is niet mee gaan vulkaan Boarden. Super leuke dag!!

Slecht geslapen, katten gevecht om 1 u snachts omg wat een kabaal. Wekker weer lekker vroeg want om 8 uur gaan we city toer door Leon doen. Daarvoor nog ff ontbijten en vanmiddag ga ik ff relaxed niks doen :)!!

City toer Leon
Kathedralen gezien, marktjes met fruit, levende dieren die werden gekookt gezien. Zo zielig gewoon leguanen helemaal vast gebonden, krabbetjes echt zielig. Heel mooi uitzicht vanaf een kerk super mooi. En er was een soort van evenement voor een kerkje. Super leuke city toer in ieder geval. Veel gezien van Leon en de geschiedenis. Staan nog veel oude huisjes hier. Ook een oude gevangenis gezien. Heel interessant om te zien is nu een museum geworden. Maar je zag echt door muur tekeningen hoe ze werden behandeld enzo en je zag de cellen. Daarna lekker bij hotel gechild.

• 11 November 2014 - 20:18

Corrie:

Had de foto's al bekeken ,echt schitterend ,wat n geweldige reis weer,Miste mam ook al bij aantal foto's ,Dacht ook al die is vast op een andere trip.
    Lekker dat die boot alweer defect was..Maar je heb het overleefd ,gelukkig
    Wel vervelend dat je steeds met een lekker drankje de hangmat of zwembad in moet Whahahahaha Beetje jaloers hahaha .Doe je goed hoor wijfie ,lekker genieten.
    Die grot was wel heel eng met al dat gefladder Brrrr vleermuizen ,
    Hahaha ,geloof direct dat het een hele zware dag was ,Klein katertje hahaha
    Ach als het maar gezellig was .En dat was het denk ik wel .Anders had je wel eerder in je bedje gelegen
    Echt supervet om een werkende vulkaan te zien .En de foto's waren idd schitterend .
    Water over die katten zijn ze snel weg .
    Leuk dat er nog een beetje historie was in het stadje Leon ,is toch altijd wel leuk om te zien hoe het ooit was
    Lieverd kijk alweer uit naar de volgende foto sessie ,Waar gaan jullie nu naar toe !!!!
    Heel veel liefs en hele dikke knuffel ,ook voor mams En natuurlijk nog heel veel plezier xxx