einde - Reisverslag uit Bulwer Island, Australië van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu einde - Reisverslag uit Bulwer Island, Australië van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

einde

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

16 Mei 2015 | Australië, Bulwer Island

Visstocht
Veel minder leuk dan de eerste visstrip. Alleen maar kleine visjes helaas. Daarna de middag lekker gechild bij een water lagoon, biertjes gedronken. Gewoon gerelaxt.

Volgende dag in de ochtend weer even bij de lagoon gechild en daarna gingen we terug vliegen naar brisbane.

Koala gezien!! Yeah in een park super leuk! Lekker gelunchd op terrasje, lekker in zonnetje gezeten.

Volgende dag, laatste dagje alweer helaas. We gingen naar sunshine coast,mooloolaba beach als eerste en daarna coolom beach dat is dicht bij Lou haar huis zij woont in gympie. Als het goed is komt gus. Lou haar vriend ook na zijn werk even hem ken ik ook van centraal Amerika super gezellig! Was super gezellig avond!!

Nu zit ik op het vliegveld, einde van mijn reis! De trip van 30 uur richting huis gaat beginnen!

• 16 Mei 2015 - 09:19

Jenny:

Goeie reis, take care, tot morgen x x

• 16 Mei 2015 - 10:45

Corrie:

Hai lief ,Das echt ff balen verheug je je zo op de big fish vang je alleen hele kleintjes
    Maar ook dat moet je n keer gedaan hebben .geweldig dat je een koala heb gezien ,vindt ze zo schattig ,Lekker nog ff chillen voor je weer aan je hele lange reis terug gaat .
    Hebben wederom genoten van je je leuke verslagjes en prachtige foto's .Lieverd hele goede reis terug ,tot snel ,Hij ligt koud hahahaLove you xxx

• 16 Mei 2015 - 19:51

Marion:

Hoi Rachelle,

Bedankt voor alle leuke verhalen en mooie foto's. Ik heb er weer van genoten.
    Ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad!
    Sterkte straks weer met het echte leven.

Groetjes,
    Marion