Monkey tempel 21-11-09 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu Monkey tempel 21-11-09 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

Monkey tempel 21-11-09

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

22 November 2009 | Nepal, Kathmandu

We gingen s middags om half 1 naar de monkey tempel met een taxi vanuit het hotel. Het was ongeveer 20 minuutjes rijden. Daarna moesten we een hele steile trap op naar boven om naar de Monkeytempel te komen. Onderweg op deze trap kwam je allemaal bedelaars tegen, aapjes, en marktkraampjes. Egt te lief die aapjes. Hele kuddes kwamen er af en toe over de trap lopen. Sommige apen maakte vet rare geluiden en dan hadden ze ruzie egt grappig! Boven aangekomen stonden er een paar tempels. Maar we konden niet naar de grote, beroemde want die werd gerenoveerd! Verder bleven de aapjes steeds om je heen lopen. ze pakte ook mandarijntjes uit kindjes hun handen dus als je eten had moest je wel goed uitkijken. We waren al binnen een uurtje klaar. Het was wel leuk om een keertje te zien maar ik zou er niet voor een 2e keer heen gaan. Maar het was wel de moeite waard om het 1 keer te zien hoor! Fotos kun je weer vinden op mn hyves.

• 23 November 2009 - 07:20

Irene Lips:

Hallo daar,
    Wat een een andere wereld. Zo leuk om al je verhalen te lezen.

Hoop dat "creep" inmiddels verdwenen is.

Zie je wel dat je geboren bent om dansles te geven!

Vrijdag stond op het antwoordapparaat. Het kantoor is gesloten, we hebben griep. Oei oei.
    Als het goed is is iedereen er vandaag weer.
    Over twee weken kijklessen. Alweer halverwege het seizoen! Wat vliegt de tijd. Zie dat jij nog 61 dagen te gaan hebt. Het gaat daar ook hard.

Ivana en Mieke hebben vorige week heeel hard gewerkt en binnekort komt de backstage uit. Kun je zien hoe het hier gaat.

Kus vanuit een stormachtig Amsterdam.

Irene

• 23 November 2009 - 08:14