belize ,mexico, panama - Reisverslag uit Fuerte Amador, Panama van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu belize ,mexico, panama - Reisverslag uit Fuerte Amador, Panama van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

belize ,mexico, panama

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

28 November 2014 | Panama, Fuerte Amador

Belize
Caye caulker
2e dag gechild. Eilandje rondgelopen. En een jongen uit mijn groep Chris uit Australië ging vis draadje kopen, en dode visjes en savonds gingen we vissen. Nou na een uur niks gevangen terwijl j op een gegeven moment wel grote vissen zag! Maar toen gewoon een barracuda gevangen!!! Yeah! Op zich niet zon grote maar prima. Maar ik zag ook vet grote roggen zwemmen die wilde ik wel vangen he. Chris zei nog dje zijn vet moeilijk van j haakje af te halen maar ik kon dat wel haha. Nou ik had hem gewoon he hij hing aan m'n haakje maar ik trok te laat en toen had hij mijn visje gejat de rog! Foei! Dus niet gevangen. Daarna alleen nog maar een krab gevangen! Savonds even wat gegeten en vroeg naar bed morgen half 7 vertrekken voor n lange reis maar Mexico!!!

Playa del Carmen
Lange reis. Boot, busje, door de grens, weer een busje, weg obstakels maar we zijn er yeah!!! Ennnn er is vanavond n festival dus kga zeker niet slapen vanavond. Om 3 uur komt taxi ons halen en dan gaan we naar Panama. Met mams lekker door playa del Carmen gelopen. Nog even een cocktailtje gepakt, met de groep nog even Mexicaans gegeten rn daarna ben ik nog naar een festival gegaan. Was een gratis jazz festival echt super leuk! En druk niet normaal, lekker op het strand. Dansje gedaan super gezellig. 1 uurtje geslapen, haha nog niet eens, en toen huppa om 3 u taxi naar cancun. Vliegtuig pakken naar Panama.

3 u taxi, aangekomen op vliegveld cancun. Moesten we tot half 5 wachten met inchecken en we waren er half 4 ofzo Pff. Staan we in te checken krijgen we de boarding passen niet omdat we een immigratie kaart hebben waarop staat dat we overland zijn binnengekomen dus moesten we naar de immigratie dienst. Maar die was nog dicht!! Dus 5 voor half 6 kwam die vent eindelijk weer n uur verder en lastig gevallen door 3 vrouwen die ook stonden te wachten. Die kwamen zich even voorstellen hoor met hun naam bordjes ze waren zusters. Nou ze begon over der kerk enzo maar gelukkig hield dat snel op! Ik zag het al aankomen he nog geen half 6 sochtends en 3 zusters die je willen bekeren. Maar goed wij dus naar het mannetje van de immigratie dienst zegt hij gewoon is gewoon goed hoor!! Dussss voor niks uur staan wachten. Wij weer terug voor de boarding pasjes en daarna nog even snel gegeten. Peso's omgewisseld en opgemaakt en huppa vliegtuig in naar Panama!

Panama
Grote stad met veel gebouwen dat is wat Panama city is eigenlijk. We hebben nog wel een beetje het Panama kanaal gezien met alle boten die over het kanaal aan het varen waren of juist stopte. Maar het was niet heel duidelijk terwijl ze zeiden dat het hotel uitzicht had over het kanaal. Nouja was wel even indrukwekkend om te zien maar volgens mij was het het niet echt was echt te ver weg. Verder beetje rondgelopen en lekker avond gegeten. Morgen naar Cuba yeah!!

• 29 November 2014 - 16:10

Corrie:

Echt top , dat je met een gewoon draadje een Barracuda,rog en ook nog een krab kan vangen
    Zou zeggen kampvuurtje ,verser kan je de vis krab niet krijgen hahaha
    Hoe was het is Playa del Carmen ,Leuk ,gezellig .Ze hebben er in ieder geval cocktails hahaha Wist niet dat Cancun zo ver van PdC lag ,Dacht altijd dat het er vlakbij lag hahaha wat een doos he .
    dan baal je toch echt ,dat je eersteen uur op zo'n malloot moet wachten ,en dat hij dan gewoon zegt ,Oooohhh is prima hoor ,En dan ook nog 3 van Jehova's of zoiets hahaha
    Hadden jullie weer .Is het duur in Mexico ,of valt het wel mee .
    Panama is dus niet echt bijzonder en eigenlijk zonde van jullie tijd .Maar ja je bent er geweest en kan ook weer afgestreept worden op je lijstje .Check.
    En nu Cuba..... Ben zo benieuwd hoe het daar is ,spannend ,veel foto's maken hoor hahahah
    En dan... is het denk bijna weer tijd om terug naar huis te gaan toch .Tis hier behoorlijk fris ,s'morgens af en toe al wat nachtvorst Brrrrrrr Temperatuur is daar beter hahaha
    lieverdje geniet nog maar lekker ,Wanneer komen jullie precies terug.Hele dikke knuffel xxx