san diego en seaworld - Reisverslag uit Vacation Isle, Verenigde Staten van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu san diego en seaworld - Reisverslag uit Vacation Isle, Verenigde Staten van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

san diego en seaworld

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

12 November 2016 | Verenigde Staten, Vacation Isle

San diego
Savonds in la nog even spelletje gedaan bij het hotel. Er vlogen alleen allemaal helikopters boven ons hoofd. Dus mam even nagevraagd om te vragen wat het was wisten ze het niet bij de receptie. Komen ze later naar ons toe. Ja het zijn protesten tegen trump als nieuwe president. Je moet nu ook maar niet meer de straat op gaan want daar zijn ook prostaten gaande. Die man had het zelfs over glas inslaan etc. Nou lekker dan. Dus wij zijn maar lekke bij ons hotel gebleven en hebben de helikopters nog tot laat in de avond gehoord.

Volgende ochtend ontbeten en huppa op naar san diego via de kustweg. Het is trouwens veteranendag vandaag. Op tv zag ik dat Obama op de arlington begraafplaats was in Virginia om de militairen te herdenken. Wij waren daar ook gewoon een week geleden. Super grappig om dat dan op tv te zien!

Nou in san diego aangekomen mooi motel. Wij met de trolley op weg naar san diego haven. Nou wat een drama weer. We moesten een ov chip kopen hoor. Ik gooi er 20 dollar in huppa 20 dollar weg kwam gewoon niet meer terug. Nou wij bellen met een nummer krijgen we een cheque thuis gestuurd. Dat duurde allemaal wel eventjes. Eigenlijk begon het al met het station vinden. De receptionist zei 15 min lopen naar het station dat was al een half uur. Toen nog uitzoeken welke kant op. Eindelijk allemaal onder de knie dus en toen dat kaartjes koop gedoe drama. Maar we zitten erin hoor. 15 min rijden met de trolley tram naar de haven waar we even lekker san diego gaan bekijken.

Op het marine vecht schip de uss midway schip geweest en gezien hoe het schip er van binnen en buiten uit ziet. Voor de ons de vrouwen niet zo veel aan, wel leuk even te zien maar de mannen vonden het fantastisch. Trouwens het is veteranendag vandaag daarom is het super druk! Nou dan toch een goede trip op veteranendag en die mogen ook nog is gratis vandaag. Dus is super druk! Daarna lekker in de gaslamp area zo heet het waar leuke restaurantjes en winkeltjes zijn lekker een hapje gegeten. Heerlijk! End of the day terug met de tram trolley en morgen seaworld i come!!!

Seaworld
Eerst even ontbeten bij dennys. Dat is een bekende keten hier en moesten we toch even proberen. Daarna naar sea world was maar 10 min rijden. Ik heb er zon zin in!! We kwamen binnen mochten we gewoon meteen haaitjes aaien en krabbetjes!! Super vet! Daarna sky toren zodat we het hele park konden zien, super groot. Toen naar een dolfijnen en orka show en lekker in het warme weer 26 graden!! Zo vet!! Bij de piranas gekeken die kregen eten en dat werd gewoon verslonden! Toen bij de killer wale show! Echt geweldig gewoon!! De trainers mogen niet meer in het water na alle ophef maar het was nog steeds zo ongelofelijk cool!! Pijlstaart roggen gevoerd met halve visjes! Whaha cool! Gekeken hoe er met dolfijnen word gespeeld! Zeehondjes ook gevoerd! Lief! Wel oppassen dat de vogels de visjes niet pakken! Toen naar een zeehonden show geweest! Ook super schattig!! Sea world echt zo super gaaf echt met niets te vergelijken in Nederland! Woww!! Flamingo's gevoerd! Check! Daarna naar pet show. Super cute met huisdieren: honden, katten en een biggetje, vogels, kangeroe, ganzen en een struisvogel. Super leuk zeg! Haaien en schildpadden gezien! Alles gezien en nu nog even 3 uurtjes rijden naar yuma. Dan zijn we op de weg naar page maar doen daar even overnachting.

• 13 November 2016 - 08:59

Corrie:

Hahaha geweldig .wat n avontuur met die trolley haha Wij deden alles gewoon met de auto .Maar dit is op zich wel een hele belevenis

Zagen het op tv van de protesten in ,maar was maar in een wijk ,en zeker niet bij de hotspots
    O,ja was veteranendag ,wel vet dat jullie daar toen net waren ondanks de drukte ,Leuk om ook eens mee te maken ,toch!

Ja Seaworld ,geweldig he ,wij genieten ook iedere keer als we er komen ,De shows zijn geweldig en het mogen aaien van de roggen Keano en Morgan vonden dat ook een heel spektakel Alle dieren worden daar echt heel goed verzorgd en de meeste zijn daar geboren .

Gas licht was leuk ,hebben jullie ook nog gezien dat de lampen werden aangestoken

Nu eerst langs Palm Springs en dan door naar Paige ,de Antylope canyon tour is een must .En als jullie nog wat tijd hebben ga daar dan zeker even kijken bij Horseshoe Blend rots in de Colorado rivier lijkt op een paardenhoef Echt geweldig ,wel een heel diepe kloof ,maar geweldig om te zien .Staan ook altijd indianen langs de weg met armbandjes .

Lieverds ,heel veel plezier bij jullie volgend traject Heel veel liefs en dikke knuffel uit het koude natte NL