Op de helft - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu Op de helft - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

Op de helft

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

29 November 2009 | Nepal, Kathmandu

Heey lieve mensen,

Nog steeds hartstikke leuk al jullie leuke reacties! Wordt er altijd helemaal blij van. Thnx! Ik zit nu gewoon al op de helft van mn Nepal avontuur. Heel gek,de tijd gaat heel snel! Af en toe is het wel moeilijk en soms duren de werkdagen wel lang. Maar dat komt omdat er op mijn plek al 17 vrijwilligers zijn geweest voor mij. Dus voor mij is er heel weinig nieuws aan hun te leren.Ik ben ook de laatste vrijwilliger die op dit project werkt. De juffen daar doen alles al zo goed! Ze hebben bijvoorbeeld een kind van de dag een kind van de maand. Allemaal leuke dingen en activiteiten dus ik kan ze vrij weinig helpen.Ik help ze met hw nachecken en ik sta regelmatig alleen voor de klas ze engels te geven maar egt nieuwe dingen gebeuren er voor mij niet. Dus af en toe is dat wel saai! Maar de kids zijn wel heel arm en hebben thuis niks dus de aandacht die je ze geeft vinden ze al helemaal geweldig.Elke dag zijn de kids weer blij om je te zien en nemen ze bloemetjes voor je mee! Egt heel lief! Wat ik wel nieuw heb ingevoerd op het DCC (mn schooltje) is dat ik de kids elke vrijdag dansles geef! Ze vinden dat zo leuk! Deze vrijdag was mn eerste egte les. De Kids zijn tussen de 2 en 10 jaar maar vinden et zo leuk! Dat is egt heel tof om te doen.

Ik ben wel heel blij dat ik nu ff 10 dagen vrij heb! We gaan van de week dus naar Chitwan om op de olifantjes te rijden en ik heb er egt super zin in! De fotos komen alleen pas niet volgend weekend maar dat weekend daarna omdat ik mn laptop namelijk nu niet in Kathmandu heb en het uploaden van de fotos gaat via de pc's hier heeeeeeeeeeeeel traag! En het loopt vast dus dat gaat niet werken.

Het weer is overdag nog wel lekker. Het zonnetje schijnt en et regent hier eigelijk nooit! Tis denk iets van 15 of 17 graden,niet heel warm maar gewoon lekker maar s avonds bevries je van de kou!! Het is dan zo koud hier ik ben dan ook egt blij dat ik mn ugs heb meegenomen haha!

Van het weekend heb ik eigelijk vrij weinig gedaan.Lekker rustig aan gedaan,op terrasjes gezeten en lekker gegeten en s avonds lekker drankjes gedaan en gepoolt. Heel gezellig. En vandaag ga ik met Tam even naar de Shopping mal! Je hebt hier in Kathmandu een hele grote en daar ga ik vandaag heen. Kwil alleen niet te veel kopen want dan kom k natuurlijk over mn kilos heen! hahah.

Maandag willen ik en Tam even projecten van andere bekijken. 2 scholen ofzo van andere vrijwilligers. Tis ook wel leuk om daarff een kijkje te nemen zodat j ziet hoe het daar gaat.

Voor de rest gaat alles nog zn gangetje eigelijk. In chitwan vieren we ook Sinterklaas.We hebben lootjes getrokken en je moest dan een cadeautje kopen voor 300 rupee ( 2, 80 euro) ofzo en een engels gedicht! Nou mijn engels gedicht is dus een ramp he mr goed! hahah.

Nou kusjes en knuffels voor jullie allemaal!!


  • 29 November 2009 - 05:47

    Timo:

    heeey rachell, k volg al je verhaaltjes natuurlijk aandachtig!! Klinkt allemaal heel erg leuk!!, haha veel plezier nog met de laatse 1 1/2
    maand
    xxx

  • 29 November 2009 - 11:59

    Mitzi:

    Hi lieverd. Olifanten?!?! dat wil ik ook wel.. veel plezier in Chitwan!
    xoxo

  • 29 November 2009 - 12:20

    Manouk:

    Hoi lieverd, erg leuk om te lezen weer! Leuk man, olifanten!! En helemaal te gek dat je de kiddos dansles geeft! Dat vinden ze vast geweldig! Gister was er feest bij csw, was weer erg gezellig! Nou dikke kus van mij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Rachelle

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 73126

Voorgaande reizen:

03 November 2017 - 02 December 2017

Nieuw zeeland, Fiji dubai

01 November 2015 - 23 December 2015

syberie express

17 November 2013 - 18 Januari 2014

Zuid Amrika

22 Oktober 2009 - 23 Januari 2010

Vrijwilligerswerk in Nepal

01 Maart 2010 - 30 November -0001

wereldreis

Landen bezocht: