San francisco - Reisverslag uit Marina District, Verenigde Staten van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu San francisco - Reisverslag uit Marina District, Verenigde Staten van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

San francisco

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

07 November 2016 | Verenigde Staten, Marina District

Roadtrip begins!!
Ontbeten bij de Dunkin donuts en daarna nog normaal ontbijtje. 5,5 u vliegen weer bij de wc's achterin het vliegtuig naar san francisco. Mam was not amused van al dat doorgetrek geluiden maar eindelijk aangekomen in san francisco.

Aankomst san francisco! Even een upgrade gedaan naar een chevrolet Malibu en daar gaan we nu ongeveer 2 weken mee rondtoeren. Begon al lekker. Ruud z'n Tom Tom deed het nog even niet. En Marco luisterde niet goed naar de aanwijzingen dus het duurde even wat langer om bij het hotel aan te komen maar daarna hadden ze het perfect onder controle!! Marco rijd en Ruud gidst. Hotel is wel grappig haha was incl ontbijt maar er is geen ontbijtzaal dus bij de receptie krijgen we ontbijt zonder stoelen Whaha.

Daarna lekker gelopen door een park door naar de haven van san francisco. Super leuk!! Naar fishermans warf en de zeehondjes gedag gezegd op de 39 pier. Uitzicht op Alcatraz Island en de golden gate bridge prima te doen hier. Super gezellig! Leuke boulevard leuk gezelschap om me heen. Lekker in de pub nu een hele butcher met bier besteld en garlic Bread genieten dit! Dit is life!!! Amazing!! Anders dan new york maar ook egt great! Op weg naar huis heeft er een vogel op mams der hand gekakt whaha! En daarna nog even in een America diner gegeten met juke boxen, super leuk! Daarna lekker naar hotel gegaan, even gechild, morgen weer vroeg op voor Alcatraz.

Alcatraz
Vroeg op. Onbijt is incl maar pas vanaf 8 uur en we gingen half 8 weg dus niet gedaan. Even bij een super lekker bakkertje broodjes gehaald! Jammie! Daarna lopen naar pier 33 voor Alcatraz trip! We gingen boot op. Super lekker weer vandaag, lekker zonnetje wordt vanmiddag 22 graden. Lekker boot ritje langs de golden gate bridge. Alcatraz zag je al meteen ligt niet ver van san francisco af. Informatie gekregen over Alcatraz is in 1963 gesloten omdat het te duur was om de gevangenis te onderhouden. Op Alcatraz Nederlandse audio gids tour gedaan prima en erg leuke toer. De cel blokken gezien en de iso etc. Informatie gekregen. Heel indrukwekkend en interessant. Echt een aanrader. Daarna terug naar san francisco zelf.

Lekker hele dag rond gelopen. Nog even tijdje gekeken bij de zeehondjes. Die waren ruzie met elkaar aan het maken. Super cute elkaar van de poer afgooien steeds. Geluncht waarbij ik m'n eten over mezelf heen heb laten vallen waardoor ik helemaal onder de ketchup zat.. pff bummer! Even bij de cable car gekeken die gaat helemaal de heuvels op in san francisco. Spelletje gedaan op een terrasje met op de achtergrond lekker live muziek van straat artiesten en biertje gedaan daar. Daarna even met de zwervers mee geswingt en de straatartiesten. Ruud heeft ze ook nog even gesponsord. Super leuke muziekjes uit de jaren 60 helemaal gezellig. Nog lekker rondgelopen over de boulevard. Savonds lekker gegeten en dan verlaten we morgen San francisco weer en gaan we naar yosemithe park! Yeah zin in! Lots of love rachel en the family! ❤️

• 08 November 2016 - 08:13

Bert Vreeken:

Hallo allemaal,
    Wat hebben jullie al veel gezien en mooie foto's. Gisteren gehoord van ma dat er weer reisverslagen op je site staan, du sneu even gelezen. Gekkenhuis in Amerika natuurlijk voor vandaag de verkiezingen. Hier gaat alles goed en veel plezier weer vandaag.
    Groetjes van ons 4en, Bert

• 08 November 2016 - 15:02

Tess:

Ik heb net alle verhalen gelezen!! Super leuk!! Xx

• 08 November 2016 - 16:33

Corrie:

Heyyyy schattie's Heb net de foto's bekeken ,geweldig Gezellig hè bij pier 39 Alcatraz zag er heel indrukwekkend uit ,hele belevenis Jullie hebben toch nog wel ff tripje gemaakt met de cable train ,is echt heel leuk Lekker gegeten bij de Diner ,Ook nog ff in China geweest of little Italy Morgen op weg naar Yosemite ,ook erg mooi Volgens mij ligt er nog geen sneeuw dus kunnen jullie eventueel via de Tioga pas Wel ff langs de Seqouia tree's Erg mooi en verschrikkelijk hoog en breed Lieverds ,kijk alweer uit naar de volgende foto'sen verslag Veel plezier Als jullie langs de kustweg rijden richting L.A zeker ff stoppen bij Hearst Castle echt geweldig Rich and Famous over the top Dikke knuffel x

• 08 November 2016 - 16:47

Rachelle :

Bert en fam thnx voor de leuke reactie hebben het hier echt super naar ons zin is echt geweldig! Ja vandaag de verkiezingen maar eigenlijk merken we er hier niet super veel van gek genoeg!

Tess super leuk dat je hebt gelezen! ❤️

Corrie
    Nee we hebben heel stuk omhoog gelopen ipv het treintje goed voor de vetjes maar wel echt super indrukwekkend! Helaas op internet staat dat de tioga pas is afgesloten maar we gaan het zien! Dankje wel voor je lieve reactie. Kus van ons