las Vegas - Reisverslag uit Bracken, Verenigde Staten van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu las Vegas - Reisverslag uit Bracken, Verenigde Staten van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

16 November 2016 | Verenigde Staten, Bracken

Las Vegas
Langs de super chique hotels. Caesars palace WoW! Mooi zeg casino erin alles!! Flamingo's, belagio hotel, Venetian hotel weer met een casino erin! En een gondel! Super vet. Lekker beetje over de strip gelopen, lekker slenteren. Luxe hotels in, winkels heerlijke dag! Bij de belagio fontein nog even gekeken toen die aan ging! Geweldig! Savonds lekker gegeten in het hard Rock cafe. Heerlijk. Savonds nog even bij de belagio fontein gekeken wat super leuk zeg nu helemaal in het donker! Daarna nog even een borrel en een potje kaarten in een sport bar en daarna naar bed. Er lopen allemaal opgedofde mensen op straat of echt gewoon mensen die er niet uit zien haha gewoon in een verwassen shirt. Echt grappig dat contrast. Op straat ook allemaal van die artiesten vooral van die stoeipoezen en sexy politie agenten die met toeristen voor geld op de foto willen. Allemaal heel leuk om te zien! Super drukke happening maar wel gezellig met al die bill boards en lichtjes.

Death Valley
Sochtends vroeg op pad naar death valley. 2 uur rijden ongeveer naar het punt waar wij heen willen dantes view. We gaan ook weer even terug van de staat nevada naar Californië. Super grappig la Vegas ligt gewoon tussen de canyons en de desert jn eigenlijk. Daar buiten is er gewoon njet veel. Wat woonwijkjes maar niets bijzonders verder. We kwamen aan moet je gewoon zelf uit een automaat betalen voor een ticket voor de valley whaha staat geen loketje ofzo dus dat hebben we braaf gedaan. Toen op naar dantes view. Furnace creek gezien en nog wat viewing points zoals badwater basin lowest point met zoutvlaktes en devils golf course. Nou whaha moet warm hier zijn. Bij dantes view was het koud whaha en super veel wind maar wel echt super vet uitzicht! Beneden in de valley was het weer wel lekker weer haha! Wel mooi hoor al die zoutvlaktes etc. Daarna terug naar las Vegas. Zijn we even naar de stratosphere geweest dat is een hotel casino met allemaal achtbanen en attracties boven het dak! Super vet. Het was alleen best duur om boven op het dak te gaan. Dus we zijn niet naar boven gegaan wilde ook geen attractie daar boven op doen. Maar wel even leuk om er binnen geweest te zijn. Daarna nog even naar fremon street geweest. Langs allemaal wedding Chapels gereden gewoon een hele straat vol
Met van die chapels. Elvis chapel kost gewoon 200 dollar. Freeman street Dat is een beetje het oude gedeelte Van las Vegas. De downtown las Vegas. Ook hier weer super veel casino's!! Super leuke sfeer ook!! Serieus er hangen ook gewoon oude oma's in de lucht aan een zipline! Geweldig!! Ook een attractie die je kunt doen. Dit zijn 2 bekende high lights van Vegas. Naast de strip natuurlijk! Thnx corrie voor de tips! Daarna lekker even in een sport bar een potje gepoold! Chil!! En daarna ff restaurantje gezocht! Bij rainforest gegeten. Nog even lekker Savonds over de strip gelopen en een barrretje gepakt. Hebben we morgen nog even 1 dagje in Vegas en dan gaan we naar Canada!

• 17 November 2016 - 11:11

Corrie:

Las Vegas de sfeer de geweldige hotels het blijft geweldig en natuurlijk over de top .Maar juist dat maakte het zo speciaal .Rachelle , niet ff aan de zipline gehangen, denk ga jij wel ff doen hahaha Stratosphere wel duur maar zeker wel waard voor het geweldige uitzicht en ff hapje eten .Freemont street is waar las Vegas ooit is ontstaan In de casino's daar hangen ook allemaal foto's uit lang vervlogen tijden van de maffia
    ja je ziet er de meest uiteen lopende types lopen ,die vaak ook nog denken dat ze echt op Elvis of wie dan ook lijken hahaha

Rainforrest ,altijd goed en lekker

Death Valley kan idd ook heel koud zijn ,niet nog even bij area 51 gekeken (UFO)
    Wij hebben in sept keer gewoon 45 gr ,gehad was echt warm

Nu naar een heerlijke reis door de USA op naar de kou in Canada
    Lieverds ,hoop dat jullie daar net zo genieten als in de USA
    Have fun Dikke knuffel en heel veel liefs xxx

• 17 November 2016 - 16:36

Rachelle :

Nee whaha zaten er wel even over na te denken hoor maar vonden het ook super leuk om te kijken! Echt grappig op dat moment gingen allemaal oude omaatjes! Giechelend door de lucht! Nou gister was er ook echt een desert storm hier in las Vegas. De hele dag echt enorme wind. Dus we dachten gaan dan ook maar niet naar boven op het gebouw de stratosphere. In restaurants hoorde je gewoon de wind gieren echt heel apart. Terwijl de dag ervoor gewoon het weer echt prima was! Dus we hebben nog even lekker gegokt in een casino haha. Klopt lopen hele rare types hier rond maar dat vind ik juist echt super grappig haha! Ja wij hadden het boven echt super koud in death valley maar beneden was het 24 graden dus dat viel mee maar ook niet heel warm voor daar.

Area 51 ligt nog best ver hier vandaan. We wilde wel echt super graag kijken maar we gaan dat niet redden. Op de borden onderweg zagen we wel veel reclame er over haha. Vandaag gaan we de usa indd verlaten. We hebben indd genoten!!! Dikke kus love u

• 17 November 2016 - 21:03

Corrie:

Wow ,heftig zo'n storm .Ja en wat moet je dan in Vegas hahaha GOKKEN hahaha Nog wat gewonnen ook ..... en weer verspeeld haha Zo gaat het bij ons altijd .Maar altijd leuk om ff te doen
    S'avonds kan het ook heel koud zijn in D.Valley 24 gr is op zich wel lekker toch Toen wij er waren was het echt heel heet Als wij er volgende keer zijn gaan we ff kijken hoe ver je kan /mag komen bij A.51

Nu Canada ,ook weer heel spannend ,jullie zullen nu wel jas nodig hebben denk ik Ben benieuwd
    Lieverds heel veel plezier Dikke knuffel xxxx