the end of Galapagos - Reisverslag uit San Cristóbal, Venezuela van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu the end of Galapagos - Reisverslag uit San Cristóbal, Venezuela van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

the end of Galapagos

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

15 Januari 2014 | Venezuela, San Cristóbal

Galapagos dag 4
Om 9 u moesten we bij scuba nogwat zijn voor een toer naar kickerrock met haaien en we zouden over een eilandje gaan lopen. Nou daar aangekomen was het een duik en snorkel trip. Helemaal niks op eilandje lopen wel naar die kickerrock maar snorkelen tussen de haaien! Dusss hebben we niet gedaan. Hebben toen een land toer aangeboden gekregen. Eerst naar een lagoon geweest, daarna schildpadjes (we zagen ook een stel schildpadden seks hebben en die geluiden te grappig) lekker geluncht, en naar een strandje geweest. Daar lekker gezwommen. Ik dan mams niet. Gewoon in de zee. De groep was super leuk. Was een koppel uit Ecuador vh vaste land en de gids met vrouw en kind. Dus ik, het stelletje en de gids gingen zwemmen. Ze zeiden dat er geen haaien waren maar mam vertrouwde het toch niet. Zit ik in de zee komt er gewoon een reusachtige schildpad naast me zwemmen echt een sprookje. Zo dichtbij! Ik was bang dat Ie me ging bijten maar dat deed die niet echt leuk! Alleen als je water uit komt is d'r een soort vlieg die v zout water houd, daar kom j dus niet vanaf en die steekt je dan gewoon! Maar ben erachter gekomen dat als j zonnebrand opdoet dan gaat ie weg gelukkig. Verder Echt een super leuke trip vandaag! Mocht ook achterin zitten in de jeep lekker in t zonnetje! Echt een topdag! Mams vond de excursie ook leuk en we zijn blij dat we niet zijn wezen snorkelen tussen de haaitjes. Die volgens hun niet bijten. Dat geloven wij niet! Haha. Om 4 uur waren we terug, lekker spelletjes gedaan op het dakterras boven en drankjes gedaan. Savonds lekker wezen eten.

Dag 5
Verhuist naar super hotelletje. Gewoon eentje met zwembad! Niet zon groot zwembadje maar dat maakt niet uit want we zijn de enige gasten haha!! Gewoon privé hotel met zwembad! Daar hebben we ons eigenlijk de hele dag vermaakt. Verder Savonds nog ff wezen eten. Maar op zondag zijn hier blijkbaar de meeste dingen dicht. Even gegeten, zeehondjes gekeken. Nog even een spelletje en naar bed.

Dag 6
Opgestaan. Lekker ontbeten. Daarna wilde ik nep nagels laten doen bij ons om de hoek. Ik heb daar 1,5 u gezeten sn gaat iets anders als in nl. Nadat ze de tips had gezet, ging ze m'n nagels tapen haha allemaal plakbandjes erom en dat duurde lang Pfff. En daarna ging ze het er weer af vijlen het tape en toen was t klaar. Was geen pan! Dus ik dacht dan maar nagellak erover. Kan die vrouw ook al niet nagellakken :( een kind v 6 kan het nog beter! Dus zag er niet uit!! Te lelijk en deed nog pijn ook want ze had die tips aan m'n huid geplakt. Echt pijn. Dus ik weer bezig geweest t eraf te trekken. Maar ging super moeilijk omdat t dus helemaal aan m'n huid vastzat en pijn jonguh. Dus dat was ook weer een avontuur geen nagels laten doen op de Galapagos haha. Daarna lekker gechild bij het zwembad. Wijntjes gedronken en boekjes gelezen. Savonds lekker eten, nog wat spelletjes en dat was het.

Dag 7
Vroeg wakker want super veel lawaai hier. Ontbeten en daarna koffer ingepakt want vavdaag terug naar quito. Nou der was weer wat vanmorgen hoor :)! We hebben alleen mams der koffer mee mijn bagpack staat nog in hotel. Maar wie mijn moeder kent, ze is nogal n freak met eer koffer omdat ze overal drugsgevaren ziet enzo. Dus ze heeft maar liefst 3 sloten op der koffer. Nou toen we aankwamen gebeurde al het rare er is er 1 waar je de ritsen in kan doen met een cijferslot systeem. Het begon al ze had het per ongeluk verandert op de 1 of andere manier. Maar toen was ik zon held dat ik uitvond dat er maar 1 cijfer was verandert dus ik had de code gekraakt yeah! Maar vanmorgen doet mevrouw het dus gewoon weer. Maar nu waren alle getalletjes veranderd. Jaja ik weet wat jullie denken. Als het al n x fout is gegaan gebruik je toch gewoon die anders 2 sloten. Nee 3 is natuurlijk nog veiliger volgens mams. Maar nu kon ik de code dus niet kraken. Drama haha. Dussss ik ben naar het mannetje gegaan vh hotel drama uitgelegd en om n tang gevraagd. Zegt ie doodleuk maar dan is t stuk kun j t niet meer gebruiken! Nou dat gaat ook echt niet meer gebeuren haha. Dus nu is het systeem stuk. Rits eruit gerost. En de koffer doet het weer alleen nu met 2 slotjes. Dat is ook genoeg hoor mams ;) haha. Maaaaaar m'n ma bleef wel rustig ondanks dat der koffertje niet meer open kon dus dat was heel goed :)! Nu nog even wachten en dan worden we opgehaald terug naar het vliegveld naar quito. Daar nog 2 dagen en dan naar huis!:((


  • 15 Januari 2014 - 18:15

    Corrie:

    Brrrr ,Jullie hebben van mij gelijk dat jullie niet zijn gaan snorkelen tussen de haaien.
    Ze kunnen wel zoveel zeggen dat ze niet bijten ,Maar weten die haaien dat ook dat ze niet mogen bijten hahahaha,
    Nee hoor, groot gelijk .Plus dat je anders je geweldige zwem avontuur met de schildpad had gemist
    Lijkt me echt schitterend als je zoiets mee maakt.
    Wat een luxe ,een heel hotel met zijn tweetjes ,soort V.I.P. hahahaha
    Vreselijk dat ze er zo'n zooitje van hebben gemaakt met je nagels ,te erg voor woorden .
    Dat het dan ook nog zo'n pijn doet .Wat heeft ze in hemels naam voor lijm gebruikt.
    hahaha Zie het helemaal voor me hoe je met die koffer aan het worstellen bent haha
    Idd 2 slotjes is ook wel goed ,je laat je koffer toch niet onbeheerd achter.
    Dat het er alweer bijna opzit ,tis echt zo snel gegaan .
    Geniet nog maar lekker even van de laatste 2 dagen., voor je het weet zitten jullie weer in het vliegtuig voor de terug reis
    Waar vandaan vliegen jullie ,Is dit rechtstreeks of nog overstap.Hoe lang is het vliegen
    Wanneer komen jullie aan ,met welk vluchtnr.
    Schattie's veel plezier nog ff en geniet ,goede terug reis
    Tot gauw ,Dikke knuffel xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Venezuela, San Cristóbal

wereldreis

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2017

doha

03 Mei 2017

sri lanka 2

29 April 2017

1 e gedeelte sri lanka

24 April 2017

negombo

22 April 2017

kuala lumpur en Singapore
Rachelle

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 73115

Voorgaande reizen:

03 November 2017 - 02 December 2017

Nieuw zeeland, Fiji dubai

01 November 2015 - 23 December 2015

syberie express

17 November 2013 - 18 Januari 2014

Zuid Amrika

22 Oktober 2009 - 23 Januari 2010

Vrijwilligerswerk in Nepal

01 Maart 2010 - 30 November -0001

wereldreis

Landen bezocht: