einde - Reisverslag uit Slotervaart, Nederland van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu einde - Reisverslag uit Slotervaart, Nederland van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

einde

19 Januari 2014 | Nederland, Slotervaart

Einde Galapagos
Wachten op het vliegveld gebeurd er me toch weer wat raars. Gisteravond kwam er voor 5 min n gast naast ons lopen toen we naar het hotel liepen na t eten. Hij zei dat ie Engels kon maar kon die niet dus in Spaans geluld, hij vertelde zijn naam. Vroeg onze naam, Hoelang we bleven. Dus ik zei vamos manana quito. Hij zei dat ie militair was en toen zei ik wij zijn bij ons hotel buenos noches! Nouuuu wij vandaag wachten op t vliegveld komt er opeens n militair naast me zitten en vraagt om me email dus ik dacht wat n idioot. Zegt ie ken j me niet meer v gister. Was t dus de idioot v gister die was de hele dag langs t vliegtuig aan t fietsen ons te zoeken! Ik kon die flapdrol me niet eens herinneren joh! Na vliegreis kwamen we aan in quito. Werden netjes opgewacht. Vet grappige gast. Kon super goed Engels alleen wat minder dat ie de weg niet wist. Haha. Vertrokken om kwart voor 6 en waren er om kwart voor 8. Haha kwam ook wel door t verkeer maar ook wist ie de weg zo niet. Gelukkig was hij wel super aardig. Ik weet ook niet wat m'n ma heeft vandaag die is de hele dag super melig haha helemaal loca (gek) is zij vandaag. Maar wel gezellig :)! Savonds nog wat gegeten en naar bed.

Volgende dag nog lekker marktje afgestruind. Nog ff genoten van de laatste zonnestraaltjes en voorbereid op de terugweg. Op het vliegveld was het te grappig. We zaten bij de gate te wachten wordt er opeens Meijlink opgenoemd dus ik dacht wat is dit. Dus mams en ik erheen lopen, moest ik alleen meekomen en er stonden nog wat namen op de lijst. Haha moest ik deelnemen aan n selectieve controle met de nationale politie. Die wilde ff m'n hele tas onderzoeken nou ik wens ze succes. Hij keek niet eens egt daarna mocht ik weer gaan. Moest ik weer door detectie poort enzo en mams natuurlijk in de stress die dacht wat is dit nou. Er was nog n vrouwtje in de stress haar koffer werd ook geïnspecteerd. Maar ze kon geen Spaans dus toen ze hoorde dat ik Nederlands was was ze helemaal blij zij kwam uit België. Nou was weer n aparte ervaring. Daarna vliegtuig in naar Atlanta.

In Atlanta moesten we eigenlijk 17 u wachten dus gingen proberen om een vlucht eerder te krijgen. We vlogen om 22:45 en er ging er ook 1 om 17:45 en 1 om 20:02 maar ansterdam. Maar dat kon niet mochten we 600 dollar bij betalen. Grrr. Dus toen maar wat ontbeten, heel vies ontbijt een eitje om een koekje bah. En daarna naar een info desk gegaan en geïnformeerd of er een hotel was. Nou dat was er gelukkig dus zijn toen vh vliegveld af gegaan en met n shuttle bus die het hotel aanbood naar het hotel gegaan. Daar ff wat gerust en geslapen. Daarna daaf nog ff wat gegeten. Toen zagen een baby poesje in de struiken die ik mee wilde nemen maar kon niet. Daarna weer terug naar t vliegveld daar nog even gewacht en huppa naar huis. Niet echt geslapen want er was een snurkende gast achter ons. Dus nu helemaal uitgeput thuis.

Maar het was echt een geweldige ervaring deze 2 maanden en ook erg leuk om met m'n mama af sluiten :)!!!

• 20 Januari 2014 - 08:54

Corie:

Ben zo blij dat je/jullie geweldig hebben genoten,maar nog blijer dat jullie weer veilig thuis zijn.Dikke knuffel x