Veilig aangekomen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

03 Maart 2010 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Yoehoe!! Na een lange reis ben ik dan toch eindelijk aangekomen. Ik werd netjes opgewacht door een mannetje met een bordje met mijn naam en hij heeft me naar het hotel gebracht.

Het was 8 uur toen ik daar aankwam. En verveelde me eigenlijk best wel. Ik had namelijk allemaal leuke plekjes onderweg in de taxi gezien. (3 straten verder op kan je een dansschool binnen lopen en daar om de hoek zit weer een theater) Maar ik moest in mijn achterhoofd houden dat ik s avonds niet alleen de straat op mocht dus ik kon nergens heen.

Dus daar baalde ik van! En ging maar een rondje hotel lopen. Niet dat dat heel groot was en er zat ook niemand in het barretje dus dat hield snel op. En ben toen maar gaan slapen!

Maaaaaaaaaaaar nu is het ochtend en het ziet er vet gezellig uit. Heel vlakbij schijnt het strand te zijn en tegenover me hotel zit een winkelcentrum dus wat zal ik eens gaan doen?! Moeilijke keuze. Ik ga eerst maar een beetje alles bekijken.

Nou jullie weten nu dat ik veilig ben aangekomen dus ga nu even verder kijken wat Kaapstad allemaal nog meer heeft!

Kusjes!!

• 03 Maart 2010 - 09:29

Ivana:

wat klinkt dat spannend allemaa. zelf een rondje hotel klinkt exotisch vanuit werkend Nederland. geniet ze, let op jezelf en tuurlijk.... fotos graag!!! liefs Ivana

• 03 Maart 2010 - 09:43

Manouk:

Hey wijffie wat fijn om te horen dat je goed bent aangekomen! Ben weer jaloers op je! Hoop dAt je nog allemaal leuke dingen ziet in Kaapstad maar dat komt vast goed! Doe voorzichtig hè! We nemen een borrel op je zaterdag! Dikke kus van mij!

• 03 Maart 2010 - 13:48

Lisa:

Ga je wat leuks voor me kopen? Hahaha nee hoor rach! Geniet er van hé!

kus

• 03 Maart 2010 - 17:20

Oma Jenny:

Lieverd fijn dat je goed was aangekomen en zo vlug een verslag.
    geniet ervan meiske en veel liefs en een knuffel van oma

• 05 Maart 2010 - 13:07

Bebijami:

Fijn dat je de lange reis hebt doorstaan. Nu maar veel van de omgeving gaan bekijken en lekker op het strand liggen. Dat willen wij ook alle vier wel, want de voorspelling is dat er vandaag en in het weekend weer sneeuw kan vallen. Kusjes en liefs, Jara, Mika, Birgit en Bert.