informatie - Reisverslag uit Mijdrecht, Nederland van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu informatie - Reisverslag uit Mijdrecht, Nederland van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

informatie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

20 Februari 2010 | Nederland, Mijdrecht

Eeey lieve familie en vrienden,

Zoals de meeste van jullie wel weten ga ik binnenkort weer weg voor 4 maanden. Ik heb er hartstikke veel zin in maar ik dacht laat ik jullie even wat gegevens sturen.

Ik vertrek op 1 maart naar kaapstad en op 30 juni vlieg ik vanuit Bali terug naar huis.

Op 2 maart kom ik dan aan in Kaapstad. Ik verblijf daar 2 dagen in een hotel en begin daarna met mijn eerste reis. Ik ga 8,5 week met de organisatie (dragoman) door Afrika heen reizen. Ik ga door 9 landen reizen in Afrika. (Zuid Afrika, Namibia, Botswana, Zambia, Malawi, Tanzania, Kenia, Rwanda, Uganda) Na de 8,5 weekse trip met veel wildlife ervaringen vlieg ik vanuit Nairobi naar Bangkok in Thailand.

In Thailand begint mijn 2e trekking. Hier ga ik ook weer reizen met een internationale organisatie en reis dan door de landen: Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja. Deze trip duurt 30 dagen.

Na deze trip kom ik weer uit in Bangkok en ga dan zelf backpakkend door Maleisie naar Indonesie proberen te komen.

Nou jullie weten nu een beetje wat ik ga doen en jullie kunnen natuurlijk al mijn verhalen weer lezen op Rachellle.waarbenjij.nu.

In Afrika ben ik eigenlijk 8,5 week vooral in de Rimboe dus heb dan waarschijnlijk geen bereik met mn telefoon of internet. Dus verwacht de eerste weken niet veel verhalen.


  • 20 Februari 2010 - 20:03

    Jan De Boer:

    hoi Rachelle,
    tsjonge, jonge , wat een vooruitzicht. Is het een vakantiereis(je)? Als je nu een paar maanden later was gegaan hadden we(mijn vrouw en ik)je nog kunnen ontmoeten in Zuid-Afrika. Eind juli gaan we door dezelfde landen op weg naar de Victoria watervallen.
    Heel veel plezier en ik zal je volgen

  • 22 Februari 2010 - 11:31

    Mitzi:

    Wauwie!! wat ben ik jaloers.. 8,5 week afrika klikt echt meer dan fantastisch. ik zie je snel lieverd en alvast veel pelzier :D love you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Mijdrecht

wereldreis

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2017

doha

03 Mei 2017

sri lanka 2

29 April 2017

1 e gedeelte sri lanka

24 April 2017

negombo

22 April 2017

kuala lumpur en Singapore
Rachelle

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 73440

Voorgaande reizen:

03 November 2017 - 02 December 2017

Nieuw zeeland, Fiji dubai

01 November 2015 - 23 December 2015

syberie express

17 November 2013 - 18 Januari 2014

Zuid Amrika

22 Oktober 2009 - 23 Januari 2010

Vrijwilligerswerk in Nepal

01 Maart 2010 - 30 November -0001

wereldreis

Landen bezocht: