Veilig aangekomen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

03 Maart 2010 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Nouja toch nog maar even nog een verhaaltje want vandaag was zo leuk!!
En in de rimboe kan ik niks schrijven dus hier komt er nog een.

Vanmorgen na mn eerste verhaaltje ging ik op ontdekking. Ik kwam opeens op allemaal marktjes terecht. Echt 10 ofzo echt heel dicht bij elkaar. Zo gezellig. Maar ja ik in mn hoofd denken dat ik echt echt echt echt niks mocht kopen want dat moest dan echt weer op mn rug 4 maanden. Dus ik heb echt alleen gekeken, ik was echt zo trots op mezelf. Ofcourse kon ik de weg naar het hotel niet terug vinden dus dat moest met de taxi, haha!

Toen zag ik in het hotel een foldertje van een touristenbus die door zuidafrika reed. Ik dacht dat ga ik doen. Dussss dat heb ik gedaan. Ik kreeg in de bus zelfs een headset en ze hadden zelfs Nederlands. Dus ik heb alles gehoord over de Nederlandse geschiedenis, Nelson Mandela etc. Onderweg heb ik gepauzeerd op het strand Caps Bay. En OMG wat een mooi strand is dat. Daar ging ik even lunchen en een beetje zonnen. Daarna ging ik weer verder met de bus en zag nog heel veel van ZuidAfrika.

Het was echt een leuke tour. En dat helemaal alleen he ik was best een beetje trots op mezelf omdat ik normaal nooit wegen kan onthouden maar het ging eigenlijk best goed! Woehoe.

Alleen nu wordt het weer donker en kan dan de straten niet meer echt op. Dus ik ga vragen of het hotel tips voor me heeft! Ik zag namelijk bij mijn hotel vlakbij het theater misschien ga ik daar wel heen!

Nou liefjes bedankt al voor jullie snelle reacties het eerste verhaaltje!

  • 04 Maart 2010 - 09:15

    Mitzi:

    Hi lieverd! Superleuk zo'n toch en meid, ik weet precies hoe je je voelt op die marktjes.. ik ben trots op je!! hihi.. ik had het niet gekunt! wanneer begint je trip? hopelijk heb je allemaal vet koele mensen in je groep! Ik denk aan je.. Liefs Mitzi

  • 04 Maart 2010 - 20:40

    Maxime:

    heeij lieverd!

    egt ontzettend leuk! gelukkig vermaak je je.. ik zou het zelf maar saai vinden in me eentje maar zo te horen gaat dat je prima af;) veel suc6 in de rimboe word niet opgeten door krokodillen ofzoiets.. want we willen je allemaal graag heel terug zien! pas goed op jezelf sgat.
    ik wacht je volgende verhaaltje wel weer af
    xxxx(L)(L)(L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

wereldreis

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2017

doha

03 Mei 2017

sri lanka 2

29 April 2017

1 e gedeelte sri lanka

24 April 2017

negombo

22 April 2017

kuala lumpur en Singapore
Rachelle

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 73446

Voorgaande reizen:

03 November 2017 - 02 December 2017

Nieuw zeeland, Fiji dubai

01 November 2015 - 23 December 2015

syberie express

17 November 2013 - 18 Januari 2014

Zuid Amrika

22 Oktober 2009 - 23 Januari 2010

Vrijwilligerswerk in Nepal

01 Maart 2010 - 30 November -0001

wereldreis

Landen bezocht: