Cambodja en eerste dag Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu Cambodja en eerste dag Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

Cambodja en eerste dag Vietnam

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

14 Mei 2010 | Vietnam, Hanoi

Cambodja en Vietnam
Laatste dagen lekker op strandje gerelaxt. Eerste dag lekker gezwommen in zee en s avonds regende het dus waren we gedwongen in het hotel te eten. Wat erg lekker was. Na het eten gingen we in de jacuzzi met zn 14e. Ons hotel had namelijk een jacuzzi. Daar hebben we met zijn alle even gebruik van gemaakt en wat cocktailtjes gedronken in de jacuzzi.

De 2e dag. Het plan was dat we met zijn alle gingen snorkelen maar de meeste hadden wat teveel cocktailtjes gedronken en konden hun bed niet uitkomen dus bleven ik en Lucy en nog 2 Deense jongens over. Lucy en ik kunnen het vet goed met elkaar vinden, zij is hier met haar broer Aron. Wij gingen dus met zijn 4e snorkelen en het was echt lekker zo met dat windje op de boot. Het snorkelen vond ik alleen maar niks, me duikbril liep steeds vol water, ik kon niet echt ademen door dat tuutje en dan als je je hoofd boven water hield gingen je voeten naar beneden en raakte je prikkelende zeeegels. En als je wel naar beneden keek zag je de vissen tussen je benen en beneden de prikkels. Dus ik was dat snel zat. Er waren wel mooie plekken hoor onder water sommige met koraal en gekleurde vissen maar de meeste plekken hadden stekelplanten onder water en dat was maar niks. Dus tja ik ging het niet zolang doen en liever zonnen op de boot. In het midden gingen naar een vet mooi en rustig strandje, het heette bamboo strand. Ik weet niet waarom want zag nergens bamboo maar goed. Het was heel grappig als je in het zand liep piepte het. Lucy, die scheikunde als speciaal vaak had zegt dat het komt door een speciaal stofje in het zand waardoor het piept dus dat zal dan wel maar was wel grappig. De lunch was lekker we hebben vis gegeten, baracuda. Haha. Erg lekker waarschijnlijk waren die 5 minuten eerder gevangen want ze waren op de boot steeds aan het vissen. Op het strand hebben we zon 2 uur gezwommen en moesten toen weer terug. Weer even snorkelen en toen terug naar het hotel. Het was een leuke dag. S avonds gingen we eten bij het strand maar het was niet te eten helaas.

De volgende morgen gingen Lucy en ik en de leider Shane met zn 3e op de scoot ( mama dat is legaal hier echt waar) de zonsopgang bekijken. We kwamen alleen wel de politie tegen, Shane de leider had zijn licht niet aan maar het was allang licht maar hier moet je dus altijd je licht aanhebben dus we kregen een boete. Weet je hoeveel het was! Whaha 1 dollar te grappig. Ook was Lucy der camera kwijtgeraakt op de scooter maar die hebben we weer teruggevonden dat was echt mazzel!
Na de zonsopgang toer ontbeten en daarna busreis van 7 uur naar Vietnam.

In Vietnam zijn we met zijn alle om 4 uur de zonsondergang toer gaan doen. Een gids met scooter bracht je een berg op, heel grappig om te zien de hele groep zo achter op een scooter. Alleen het was bewolkt dus we konden helaas de zon niet echt zien ondergaan. Vietnam is een mooi land, ik heb al veel groene weilanden gezien. Morgen ochtend gaan we weer naar een ander plaatsje in Vietnam.

Ik heb het in ieder geval nog heel erg naar mijn zin! Nog ander halve maand en dan ben ik weer thuis! Hartstikke bedankt voor jullie reacties! kusssssssssss

  • 15 Mei 2010 - 23:21

    Ivana:

    wat een active doorzetter... feesten en sightsee-en... vanavond met mijn productie groep in de karkeling gespeeld. erug leuk! was heel trots en al zeg ik het zelf: helemaal terecht. We were da bom!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

wereldreis

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2017

doha

03 Mei 2017

sri lanka 2

29 April 2017

1 e gedeelte sri lanka

24 April 2017

negombo

22 April 2017

kuala lumpur en Singapore
Rachelle

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 73438

Voorgaande reizen:

03 November 2017 - 02 December 2017

Nieuw zeeland, Fiji dubai

01 November 2015 - 23 December 2015

syberie express

17 November 2013 - 18 Januari 2014

Zuid Amrika

22 Oktober 2009 - 23 Januari 2010

Vrijwilligerswerk in Nepal

01 Maart 2010 - 30 November -0001

wereldreis

Landen bezocht: