GEEN TELEFOON MEER - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu GEEN TELEFOON MEER - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

GEEN TELEFOON MEER

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

23 Mei 2010 | Vietnam, Hanoi

Vietnam 2, GEEN TELEFOON MEER VANACHT IN DE NACHTTREIN LATEN LIGGEN!
De 2e slaaptrein was een verschrikking! De bedden waren niet verschoond en snachts werd je wakker gemaakt door kakkerlakken in je bed. Gadverdamme! Ook deed de airco het niet dus het stonk overal naar zweet en je wilt niet weten hoe de wc rook! Bah!

Daarna aangekomen in Hon ai of zoiets daar ben ik nou. Daar heb ik lekker gechild en niet zoveel gedaan eigenlijk. Alleen beetje gezwommen en geshopt en op terrasjes gezeten.

Na 2 dagen moesten we afscheid nemen van dit geweldige stadje en gingen naar een andere plaats genaamd Hue in Vietnam. We kwamen daar smiddags aan gingen eerst lunchen en na de lunch hadden we een scootertoer en zagen we wat tempels.

Ik ben in Hue geweest wat een erg mooi plaatsje was. Eigenlijk heb ik deze dagen alleen maar een beetje gerelaxed. Na Hue met de nachttrein deze was gelukkig een stuk beter naar Halon Bay gereisd. Daar uitgestapt besefte ik dat mn telefoon onder mn kussen lag en hem daar had laten liggen en toen reed de trein voor mijn neus weg! Dus ik mis nu niet alleen al mijn telefoonnummers maar ook mijn telefoon ik ben dus tot de 30e juni niet meer te bereiken!

• 23 Mei 2010 - 01:44

Rachelle Meijlink:

Oja en ik heb weer nieuwe fotos geplaatst op rachelle4190.hyves.nl

• 23 Mei 2010 - 16:00

Oma Jenny:

Meisje wat vreselijk weer allemaal, de telefoon kun je eigenlijk niet buiten. Mama zal het wel voor je regelen denk ik. Lieverd dikke knuffels en hvj oma