Verandering Reisplan - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu Verandering Reisplan - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

Verandering Reisplan

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

23 Mei 2010 | Vietnam, Hanoi

Nog even iets ik heb mijn reisschema een beetje gewijzigd. Eerst wou ik na deze trip naar Maleisie gaan en daarna Indonesie. Nou zegt mijn gids dat het naar Maleisie al 2 dagen is met de trein dus dat gaat helaas niet lukken. Ik heb namelijk maar 6 dagen voordat Mits naar Bali komt dus ik vlieg nu 5 juni naar Jakarta waar ik eerst 2 dagen blijf. Dus lieve vrienden ik ben bijna niet in Bangkok dus wees niet ontgerust!

Daarna had ik het idee met de trein naar Bali te gaan haha. Dit scheen helaas alleen 1200 km te zijn dus dat zou me ook wel e3en paar dagen gaan kosten. Dus ik vlieg nu 7 Juni naar Bali en dan 12 juni Mits komt gezellig! Ik heb er al helemaal zin in!

kusjes en bedankt voor al jullie reacties

• 26 Mei 2010 - 21:02

Bebijami:

Hallo wereldreiziger,

Ook lekker om een beetje te relaxen, je bent steeds maar onderweg. Het is vast erg warm daar en dan is zwemmen toch maar wat fijn. Helaas, van je telefoon. Mika heeft vandaag open podium gehad op school en heeft liedjes gezongen met zijn klas. Verder gaat alles hier goed. Kusjes van ons 4en.