einde trip - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu einde trip - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

einde trip

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

05 Juni 2010 | Thailand, Bangkok

In Chain Mai hebben we alleen 1 dag doorgebracht maar het was zo leuk! We hebben een cookingclass gedaan met zijn alle. We kwamen daar aan kregen koksmutsen en schortjes en daarna begonnen we met de eerste maaltijd Pad Thai. De chef legde alles uit en daarna moesten we het zelf maken. Ik had al problemen met het gas dat steeds uitviel haha maar uiteindelijk was het toch heel lekker.
Het 2de gerecht was een soep. EN ik hou helemaal niet van soep maar ging het toch maken. HEt was heel simpel maar ik vond het niet lekker en gaf het aan iemand anders.
Daarna het hoofgerecht de Green curry ik had alleen geen honger meer dus die ging ik bewaren voor de nachttrein vanavond dus ik kreeg het in een plastic zakje nadat ik klaar was met koken.
Als laatst het toetje mango met sticky rijst. Dat was lekker dat wil je niet weten.
Het was echt een hele grappige ervaring alleen ben ik al vrgeten hoe je het moet koken dus gelukkig kregen we een kookboek aan het eind van de dag.

Daarna savonds iedereen was helemaal uitgeput gingen we met de nachttrein naar Bangkok. Dat duurde erg lang. Lucy en Damian hadden een afscheid song gemaakt heel ijverig het duurde 6 minuten maar het was erg leuk daarna moest er geslapen worden want er stond een lange shopdag gepland in MBK. MBK is zooooooooooooo vet! Je hebt 7 verdiepingen met kleren horloges alles en jaaa dan heb je een backpack en kunt bijna niks kopen maar echt he het is de vetste shoppingmal ever! En goedkoop! Nee echt leuk!

Na de Shopdag de volgende experience! We hebben een PINGPONG show gezien. Hoe grappig en griezelig is dat! Voor 6euro en een gratis bier zit je 45 minuten te kijken naar thaise meiden als het al meiden zijn sommige zijn zeker ladyboys en dan wil je niet weten wat ze allemaal doen! Bahhh maar het was interessant om een keer te zien!

Daarna gingen we op naar Kosan Road voor de cocktailtjes en dat was dan alweer de laatste avond. Deze maand is zo snel gegaan.

De volgende morgen afscheid genomen ik was de eerste die wegging en nu zit ik dan hier op het vliegveld ofcourse bij de Burger King, Er is geen MAC grrrr. op de laptop dit verhaaltje te schrijven terwijl mijn vlucht naar Jakarta al een uur verlaat is loop ik twister patatjes en cola te drinken. haha.

Nog steeds harstikke bedankt voor al julle reacties zie jullie al bijna!

Kusjeeeeeeesssssssssssss

  • 05 Juni 2010 - 07:15

    Mitzi:

    Pad thai is zooo lekker! :-) leuk man kookles. bijna bali. Wanneer denk je dat je daar aankomt? Je mama komt woensdag je spulletjes brengen. xx

  • 05 Juni 2010 - 12:17

    Corrie Brouwer:

    Hai Lieverd
    Winkelen bij MBK,geweldig
    sticky rice met mango heerlijk.
    Meid als ikhet alleen al lees denk ik we gaan weer terug.
    Pingpong show hahahaha
    wel ranzig hahaha
    Ja jammer he dat ze alleen B.K. hebben en geen Mac. vind ik persoonlijk toch veel lekkerder
    En nu het laatste hoofdstuk van je prachtige spannende reis.
    Heel veel plezier nog ,wacht met spanning op je volgend verslag

    Dikke zoen van ons
    Ab en Corrie xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

wereldreis

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2017

doha

03 Mei 2017

sri lanka 2

29 April 2017

1 e gedeelte sri lanka

24 April 2017

negombo

22 April 2017

kuala lumpur en Singapore
Rachelle

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 73434

Voorgaande reizen:

03 November 2017 - 02 December 2017

Nieuw zeeland, Fiji dubai

01 November 2015 - 23 December 2015

syberie express

17 November 2013 - 18 Januari 2014

Zuid Amrika

22 Oktober 2009 - 23 Januari 2010

Vrijwilligerswerk in Nepal

01 Maart 2010 - 30 November -0001

wereldreis

Landen bezocht: