Jakarta en begin Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu Jakarta en begin Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

Jakarta en begin Bali

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

09 Juni 2010 | Indonesië, Bali

5 juni kwam ik dan aan in Jakarta. Ik ging daar proberen een taxi te regelen naar mijn hotel! Ik werd al flink opgelicht met de prijs maar was te moe om te onderhandelen! Werd ik eerst naar buiten gebracht waar ik 5 minuten met iemand stond te wachten die me de taxi zou aanwijzen! Nou dat mannetje had me dus verkeerd gebracht de taximan stond al boven ofzo. Dus wij naar boven met de lift! Was de taxi volgens mij illegaal ofzo er stond niet eens taxi op zijn auto en het leek niet eens op een taxi! Maar dat was nog niet ergste die man was zoooo dom! Normaal duurt de rit naar mijn hotel 15 minuten had ik gelezen. Nou deze man deed er 1 uur en 5 minuten over en er was geen drukte op de weg niks! Ik heb geteld hij heeft 26 x de weg gevraagd en nog reed die de andere kant op! We zjn wel 5 x langs mijn buurt gereden waar het hotel stond! Ook vroeg hij elke keer naar het Sannop, Sannav of iets hotel maar het was Sanno hotel. Nou na 1 uur en 5 mnuten was ik er dan eindelijk en had al heel jakarta in het donker gezien dus had toch nog een beetje waard voor mijn geld haha dat dan weer wel!

In hotel aangekomen kreeg ik de suite! Zo vet echt een mooie kamer en badkamer en op mijn etage waren allemaal posters van halfnaakte mannen op de muur! Egt mooier kon niet haha! De eerste dag kwam ik laat aan dus maar vroeg naar bed! De volgende dag. Ik had maar 1 dag in jakarta was ik van plan een beetje rond te lopen en misschien iets cultureels te zien op mijn route! maaaaaar waar bracht mijn vrouwelijk intuitie me heen???? Naar het winkelcentrum waar ik de hele dag ben gebleven haha! Ik heb daar was geshopt en sex and the city 2 gezien! Die film moet je zien die is zo leuk! Maar toen ik door de straten van Jakarta kwam zag ik wel dat Jakarta heel mooi was! S avonds heb ik nog filmpje op tv in mijn gigantische bed gekeken en daarna gaan slapen!

Volgende dag met het vliegveld naar Bali. Daar heb ik weer taxi geregeld naar hotel. Deze man kon het in 1 x vinden! En het hotel is niet echt de beste laat maar zeggen maar goedkoop maar 12 euro voor een nacht! De wc doet het niet die loopt de hele nacht door waardoor je niet kunt slapen! De badkamer is een beetje groen waarschijnlijk schimmel maar het bed is chil en heb een balkon! Snachts kan je niet slapen van de livebar tegenover mijn hotel en de chinezen die schreeuwen op mijn verdieping maar ach goedkoop is goedkoop!

De 2e dag in Bali ben ik lekker naar het strand geweest. maar na 10 minuten alleen te zonnen kwam er al een irritante fransman van 39 op me af hij was erg irritant en ging proberen met me te flirten daar was ik natuurlijk niet van gediend en ben maar weer van het strand afgegaan na een uurtje en heb mijn wasje gedaan. Daarna ging ik proberen ander hotel te zoeken maar al de hotels in de buurt van de mijne zijn 40 euri per nacht dus ik ben gedwongen in mijne te blijven maar ach dat overleef ik wel het is nog maar 3 nachten haha!

Voor de rest kan ik niet wachten totdat Mits komt! met zijn 2e op strand liggen is toch zo veeel beter dan alleen en dan kunnen we tenminste iets van Bali zien! Dus ik kan niet wachten tot ze komt!

nog steeds hartstikke bedankt voor jullie reacties en zie jullie al over 3 weken!!!!

kusssssssssssssssssss

  • 09 Juni 2010 - 07:51

    Ivana:

    Hoi rachelle, ikwas effe in Kroatie,toen weekend weg, dan weer druk met.... ik weet niet eens met wat. Vast met de kinderen.
    helemaal in je eentje in zo een groot stad. naakte mannen lijken me leuk, irritante fransen wel vervelend. maar dat hoort allemaal bij en is straks geweldig om dat soort ergenissen op een grappige manier door te vertellen. ik moet binnenkort een vaondje uit met vriendinnen- ikwil setc ook kijken, maar loop ernstig achter. nr 1 heb ik op de dvd thuis maar nog niet gezien. ga vanavond meteen doen.
    liefs
    Ivana
    als je terugkomt en je wil oppassen, dan zoek ik voor sept-april elke dinsdag een oppas van 19.30-23.30/24 uur

  • 10 Juni 2010 - 10:04

    Manouk:

    Ik ben zoooooo jaloersss!! Heerlijk om nu ff op het strand te liggen!! Dikke kus en tot snel!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Bali

wereldreis

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2017

doha

03 Mei 2017

sri lanka 2

29 April 2017

1 e gedeelte sri lanka

24 April 2017

negombo

22 April 2017

kuala lumpur en Singapore
Rachelle

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 73434

Voorgaande reizen:

03 November 2017 - 02 December 2017

Nieuw zeeland, Fiji dubai

01 November 2015 - 23 December 2015

syberie express

17 November 2013 - 18 Januari 2014

Zuid Amrika

22 Oktober 2009 - 23 Januari 2010

Vrijwilligerswerk in Nepal

01 Maart 2010 - 30 November -0001

wereldreis

Landen bezocht: