buenos aires - Reisverslag uit San Nicolas, Filipijnen van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu buenos aires - Reisverslag uit San Nicolas, Filipijnen van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

buenos aires

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

20 November 2013 | Filipijnen, San Nicolas

Tango show
In de lobby wachten tot ik wordt opgehaald voor de tango show.

Werd vrij snel opgehaald zit ik met allemaal Spaanse in de bus. Ik dacht dat ik t wel n beetje verstond maar al die mensen door elkaar versta der niks van. Beginnen ze ook nog tegen mij haha in t Spaans. Nou begreep er niks meer van.

Maar op zich wel komisch alle vrouwen hebben een jurk aan en hele hoge hakken. En ik... Sportschoenen en n spijkerbroek. Haha ben in de minderheid haha.

Oja kom ik er na een half uur achter t is geen eens Spaans! Maar Portugees haha
.
Het eten was super lekker bij de tango show. Alleen ik was daar om half 9 en om half 11 begon de show pas Pff.

Om 12 uur was het afgelopen maar vond t eigenlijk nogal tegen vallen :(. Nouja morgen nieuwe excursies.

Om 9:15 opgehaald voor de city toer door buenos aires. Ik ben naar recoletta geweest met allemaal belangrijke gebouwen etc. Daarna naar la boca daar is de tango ontstaan ook zijn we daar naar een voetbalstadion geweest waar la bombanera de favoriete club is v t plaatsje la boca. Naar san telmo geweest een hartstikke leuk plaatsje. Naar plaza de mayo daar staat een Roze overheidsgebouw en op dit plein worden altijd demonstraties gegeven. Ook worden hier acties gehouden voor de vermissing van kinderen en later zagen we een brug met daaronder allemaal teksten voor die kinderen. Daarna dat vond ik het leukst gingen we naar la caminito. Een heel schattig plaatsje met allemaal gekleurde huisjes. Zag er super leuk uit. Overal tango werd er gedanst en nog meer verschillende artiesten. Ook allemaal schilderijtjes en schilders op straat was echt super leuk om te zien! In die gekleurde huisjes woonde ook egt gezinnen vroemet 40 mensen en dan maar 1 wc!
Het laatste waar we heen gingen was porta Madero daar ben ik gister ook geweest voor de tango show maar toen heb ik t in t donker gezien.

La Tigré trip. Buiten buenos aires heb je een plaatsje Tigré. Dat is een rivier de delta waar allerlei mensen aan wonen. Erg leuk om te zien! Alleen beetje jammer der was n vrouwtje die ook alleen was en daar kwam k niet meer egt vanaf :(. Ze was egt zon saaie geiten wollen sokken typje. Maar voor voor de rest was de Tigré toer wel leuk. Daarna lekker Savonds rustig aan gedaan

20 nov
Smorgens hing er gelukkig informatie over de g adventures toer. Om 7 u vanavond is de meeting. Gelukkig kan ik ook in m'n kamer blijven en hoef ik niet te wisselen ofzo.

Om 9:15 opgehaald voor de dierentuin.
Nou niet normaal echt. Er was een ongeluk gebeurd wat normaal 45 min naar de dierentuin is was nu 3 uur! Half 1 kwamen we aan. De trip zou eigenlijk maar 5 uur in beslag nemen dus ik vroeg hoe dat zat. Nou de gids kon dus geen eens Engels. Of iemand anders ff voor hem kon vertalen. Gelukkig was er een jongen uit Venezuela die een beetje Engels kon dus die heeft de hele weg voor mij vertaald. We zouden 3 uur in de dierentuin blijven. Eigenlijk zouden we ook nog naar een kathedraal gaan maar dat kwam te vervallen door de lange heenreis. En ik moest me toch ook plassen jonguh op de heenweg niet te doen! Maar goed!

De dierentuin was eigenlijk meer een fotoshoot. Je stond elke x een half uur in de rij om met het dier op de foto te mogen. Half uur voor de witte tijger, half uur voor het babyleeuwtje, half uur voor een echte leeuw, half uur voor een olifant. En dan heb ik nog slangen om m'n nek gehad, leguaan vastgehouden, papegaaien op m'n schouder en n ander vogelachtig iets op m'n hoofd, op n dromedaris gezeten en een beer gevoerd met honing snoepjes.

Dat was de dierentuin trip haha. Maar dat stelletje uit Venezuela was wel
Aardig. Ze vroegen of ik ze een keer kwam opzoeken daar of als k naar Aruba ging ze ff moest facebooken want dat was maar n kwartier vliegen.

Oe spannend vanavond ga ik de groep ontmoeten. Ik kwam de gids al tegen, aardige man. En ook een Iers meisje in de lobby zij wist mij te vertellen dat er ook n Nederlands meisje en jongen bij de trip zitten! Nou ben benieuwd ga de groep zo ontmoeten!

  • 21 November 2013 - 12:09

    Corrie:

    Jammer dat de tangoshow beetje is tegen gevallen ,Maar je heb in ieder geval lekker gegeten haha.Wel slecht dat er niemand engels sprak.Met je city tour heb je in ieder geval een beetje kunnen zien van B.A.,Wel vervelen dat dan meteen zo'n sok je helemaal claimt.Maar ook daar ben je gelukkig na de tour van af hahaha.Dierentuin ,vreselijk als je zo nodig naar het toilet moet en er geen mogelijkheid is om even snel te gaan ,Das echt knijpen hahahaWel jammer dat het zo'n commercieel gedoe is in de dierentuin,maar je heb wel weer een paar leuke plaatjes.
    Wat leif van die mensen uit Venezuela ,Heb je weer een volgend tripje voor je reis agenda hahaha.
    Ben zo benieuwd hoe de groep is ,hoop dat het een leuk gezelschap is ,Spannend ,Lieverd Enjoy and have fun .Liefs uit NL.xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, San Nicolas

wereldreis

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2017

doha

03 Mei 2017

sri lanka 2

29 April 2017

1 e gedeelte sri lanka

24 April 2017

negombo

22 April 2017

kuala lumpur en Singapore
Rachelle

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 73428

Voorgaande reizen:

03 November 2017 - 02 December 2017

Nieuw zeeland, Fiji dubai

01 November 2015 - 23 December 2015

syberie express

17 November 2013 - 18 Januari 2014

Zuid Amrika

22 Oktober 2009 - 23 Januari 2010

Vrijwilligerswerk in Nepal

01 Maart 2010 - 30 November -0001

wereldreis

Landen bezocht: