groepsontmoeting en salta - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu groepsontmoeting en salta - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

groepsontmoeting en salta

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

22 November 2013 | Argentinië, Salta

Ontmoeting met de groep
Om 19:00 was dus de ontmoeting met de groep. En er zit gewoon 1 Nederlands meisje en 1 Nederlandse jongen bij haha. Voor de rest mensen uit Australië, Engeland, Ierland en Zwitserland. Het is denk ik wel een leuke groep. Ook allemaal een beetje in de leeftijdscategorie 21-30.
We gingen Savonds met de meeste mensen van de groep een hapje eten om iedereen een beetje te leren kennen. 3 gingen er niet mee. Was n gezellige avond.

Volgende dag moesten we om 8:30 beneden klaar staan om naar salta te gaan met het vliegtuig. Ik heb egt de meeste bagage v iedereen haha oeps. Ik ga denk m'n winter jas maar weggooien niemand heeft die mee. Ach ja ;) haha

Salta aangekomen. Geluncht bij een super leuk restaurantje. Daarna San Bernardo berg met een kabelbaan gedaan. Heel mooi uitzicht en salta is een heel leuk plaatsje vlakbij Bolivia. Morgen mogen we kiezen uit activiteiten. paardrijden, raften of een hele dag in n bus naar een wijntuin dus ga ff salta ontdekken denk ik :)! Savonds zijn we uit eten gegaan en daarna wezen stappen! Het eten was echt niet zo lekker. Ik ging iets Argentijns proberen wat locro heet. Dan krijg je een kom en daar drijven allemaal dingen in. Nou kreeg t gewoon niet weg haha! Het stappen was Echt super gezellig. Ze hebben geen kleine flesjes bier alleen liters haha dus was een gezellige avond! Was 5 u thuis sochtends.

Vandaag beetje salta ontdekken. Meer niet echt denk morgen een 12 u lange bus reis naar Chili ! Pfff

• 22 November 2013 - 22:05

Corrie:

Top ,dat er ook NL bij zitten,en dat het een leuke groep is ,Liters bier !!! snel aangeschoten hahaha
    Die loco lijkt me echt heel smerig met drijvende dingetjes bluuuuhhhh,volgende keer maar gewoon een hamburger hahaha,Misschien kan je je winterjas wel aan arme mensen in Chili geven ,Kan daar toch behoorlijk koud zijn in de bergen ,Zou hem nog heel even bewaren ,wat weegt die jas nou helemaal ,Weg geven kan altijd nog .Zal wel prachtig zijn onderweg naar Chili,Hele goede trip morgen en geniet xxx

• 24 November 2013 - 20:07

Bert:

Hallo Rachelle,
    Net gehoord van mam dat je 3 reisverslagen had geplaatst.
    Je vermaakt je al prima, houden zo.
    Fijn dat de groep wel leuk is en dat je aanspraak hebt.
    Groetjes van ons 4en, xxxxjes.