17 en 18 nov aankomst - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu 17 en 18 nov aankomst - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

17 en 18 nov aankomst

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

18 November 2013 | Argentinië, Buenos Aires

17 nov en 18 nov
Na een hele lange reis van 25 uur ben ik dan eindelijk aangekomen in buenos aires. Pfff echt lang. Maar gelukkig was de rij voor de paspoort controle niet zo erg lang. Haha heb een uur in de rij gestaan. Nou m'n tas heb ik dus dat is goedgekomen sta ik nog in de rij om eruit te mogen! Haha. Iedereen klapt hier als de rij weer een stukje vooruit gaat. Toen nog eventjes een half uurtje m'n taxi chauf moeten zoeken. Stonden 10000 mensen met naambordjes. Was kwart 8 geland en stond 10 uur buiten. Nou m'n taxi chauf vertelde dat maandag hier de drukste aankomst dag is. Dus normaal is het 25 min naar t hotel maar nu een uur. Haha mag toch pas 1 uur inchecken. Maar ik zit wel in een hele leuke wijk volgens hem.

Gelukkig mocht ik in het hotel al naar de kamer. Vet leuk ze hebben hier zon liftboy met dat je egt ook de deuren moet openschuiven enzo. Op m'n kamer gekomen even wifi geïnstalleerd. Heb het maar gekocht want ik kan hier namelijk niet met mijn telefoon netwerk smssen enzo. En het thuisfront laten weten dat ik ben gearriveerd. Daarna ff m'n backpag beetje uitgepakt, spulletjes gepakt die ik nodig had, ff lekker gedoucht en daarna ff buenos aires ingelopen. Wilde ff wat water kopen enzo. Maar omg wat een leuke stad, lijkt net op een Europese straat. Alleen maar winkels muziekkantjes etc. Ook loopt iedereen gewoon door rood.

Maar ja het plan was alleen wat drinken te kopen(meer past er toch niet bij in m'n backpag) maar ik kwam allemaal toeristenlokkers tegen met mooie verhalen.

Dus ik dacht laat ik er maar 1 te woord staan. Kon ze geen Engels. Dusss wat doet zij ze zegt kom mee. En ik doe t nog ook! Huppa gebouw in krakkemikkig liftje in naar de 1e verd en daar zat hun bureau.

Nou vh 1 kwam t ander. Nu heb ik dus 4 excursies geboekt. Haha. Vanavond naar een tango show met onbeperkt eten en drinken, morgenochtend citytour buenos aires en daarna Tigré rivier over (daar leven allemaal mensen) en dan Savonds even rusten en dan de dag daarna naar de dierentuin! Ik heb natuurlijk wel ff onderhandelt over de prijs in het half Spaans half Engels ;). En dan is Savonds alweer de meeting voor de gap adventures trip!

Duss ik vermaak me wel hoor!

Ik ga nu maar ff slapen want dat heb ik nog niet egt gedaan afgelopen 25 uur.

  • 18 November 2013 - 21:22

    Corrie:

    Hai liefje,Wat een belevenis ,en dat allemaal op je eerste dag Hahaha,Wel lekker dat je direct je kamer in mocht.En v.a. nu alleen maar genieten,heerlijk.Hoop dat je een beetje kan slapen ivm met eventuele jetlag.Hoeveel tijd verschil is er eigenlijk met NL.Spannend en leuk de excursies ben zeer benieuwd ,Heel veel liefs en dikke knuffel's van ons Have fun xxx

  • 18 November 2013 - 22:33

    Rachelle:

    Hoi Corrie, thnx voor j berichtje ben ook benieuwd naar de excursies het is hier 4 u vroeger :)!

  • 19 November 2013 - 07:53

    Jenny:

    Tja, ik wist het natuurlijk allemaal al, maar plaats toch even een berichtje. Hoop dat je een beetje geslapen hebt als je dit leest. Iig heel veel plezier met tour en riviertocht. Take care xx mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

wereldreis

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2017

doha

03 Mei 2017

sri lanka 2

29 April 2017

1 e gedeelte sri lanka

24 April 2017

negombo

22 April 2017

kuala lumpur en Singapore
Rachelle

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 73431

Voorgaande reizen:

03 November 2017 - 02 December 2017

Nieuw zeeland, Fiji dubai

01 November 2015 - 23 December 2015

syberie express

17 November 2013 - 18 Januari 2014

Zuid Amrika

22 Oktober 2009 - 23 Januari 2010

Vrijwilligerswerk in Nepal

01 Maart 2010 - 30 November -0001

wereldreis

Landen bezocht: