einde la paz, puno (Peru) - Reisverslag uit Quimsacruz, Peru van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu einde la paz, puno (Peru) - Reisverslag uit Quimsacruz, Peru van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

einde la paz, puno (Peru)

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

05 December 2013 | Peru, Quimsacruz

La paz
Witchesmarkt. Ze hebben hier dus ook een marktje dat noemen ze de heksen markt. Weet je wat ze daar onder andere verkopen?? Super zielig! Dode lama's. Gewoon skeletten. Die schijn je dan aan je deur te moeten hangen en dat brengt geluk. Echt zielig.

Groepsontmoeting. Er zitten gewoon 7 Australiërs in de groep en 5 Europeanen. Haha nou lekker verdeeld. Zijn Savonds met z'n allen wezen eten was wel gezellig. Morgen om 7:30 een 7,5 u durende bus rit naar lake titikaka.

Ik werd vanmorgen wakker. Maar ik heb dus nu een nieuw kamergenootje. En zij was er dus gewoon niet. Ze ging gister stappen dat weet ik maar is dus noooit teruggekomen. We vertrokken om 7:30 en om 7:25 kwam ze binnen wandelen. Helemaal bezopen. Ze kon niet eens meer der eigen tas inpakken. Haha nou lekkere kamergenoot heb ik zeg haha. Daarna dus bus in. 3 u met bus, dan een klein veerbootje op. Toen weer met de bus voor een uur. Toen waren we bij de grens van Peru. Daarna gingen we naar t plaatsje puno weer 3 u in de bus.Daar zijn we nu. Heel leuk plaatsje.

Puno
Lekker even rondgelopen door stadje en rondleiding gekregen. Daarna even geld gewisseld naar de sol de munteenheid hier. Oja en in Peru is het 6 u vroeger. Daarna Savonds even lekker gegeten en klaar gemaakt voor morgen. Gaan we bij een familie slapen op titikaka island. En de titikaka lake over. Vandaag hebben we ook fruit en groente gekocht als welkomst cadeau. Heb er al helemaal zin in! Mogen alleen dagpack mee dus even pakken vanavond. En we gaan ook egt gekleed als hun en met hun werken zoals koeien melken enzo ben benieuwd!!

• 06 December 2013 - 07:37

Jenny:

Dat lijkt me echt een geweldige ervaring wat je vandaag gaat doen. Heel veel plezier enne volgende keer gewoon deur dicht doen........ Take care X mam

• 06 December 2013 - 09:24

Corrie:

Zag ze al op je foto's ,echt bizar.Vreemd typje dus ,je kamergenoot.Ze heeft toch op zijn minst wel sorry gezegd voor haar gedrag. aan jou en de groep .Lijkt me echt hele leuke ervaring om bij die mensen te slapen en mee te helpen met hun dagelijkse bezigheden
    Have fun ,Ben benieuwd naar de foto's Liefs van ons Hele dikke kus van Keano x