sucre en la paz - Reisverslag uit Chijini, Bolivia van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu sucre en la paz - Reisverslag uit Chijini, Bolivia van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

sucre en la paz

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

03 December 2013 | Bolivia, Chijini

Sucre
Aangekomen in sucre, hoofdplaats van Bolivia. Daarna eerst even geluncht en daarna stadje beetje rondgelopen. Naar een begraafplaats geweest waar alleen rijke mensen mogen liggen. Daarna naar een theater geweest en het paleis gezien. Voor het paleis was er een doet feestje met allemaal kinder attracties super gezellig. Savonds gegeten en daarna met m'n kamergenoot frederike biertjes gaan halen en toen kwamen we een festival tegen. Hebben daar nog ff gedanst en gechild. En daarna biertjes gedronken bij ons huisje in de tuin.

Volgende dag gingen we beetje rondlopen en sucre ontdekken. Kwamen langs een marktje en andere leuke plekjes. Daarna lekker geluncht. En de middag lekker rustig aan gedaan. Savonds uit eten gegaan en daarna nog wat gedronken bij t tuintje voor.

Volgende dag nog steeds in sucre. Niet zoveel gedaan. Om 17:30 nachtbus naar la paz. Was wel een comfortabele bus eigenlijk.

La paz
Nieuwe day pack gekocht de mijne was echt veel te groot en een regen/ winter jacket. Kan ik m'n winterjas en de grote day pack naar huis sturen en nog wat andere dingetjes. Daarna stadstoer door la paz. Langs alle belangrijke gebouwen en mooie uitzichten. Ook de gevangenis van la paz gezien mochten er helaas niet naar binnen. Daarna lekker wat gedronken want morgen begint een nieuwe trip. Dus even wat afscheid nemen v mensen. De meeste mensen blijven. Gaan er 5 weg en komen 5 nieuwe bij. Morgen lekker even wat shoppen. Er is morgen de kans om de death route te mountainbiken. Maar ik kan niet eens normaal goed fietsen dus dat is niet echt iets voor mij. Maar la paz is super leuk stadje dus kom de dag wel Door en Savonds is er opnieuw een meeting voor de volgende trip!

• 04 December 2013 - 21:58

Corrie:

Wat heb je alweer een hoop gezien en gedaan.Gezellig om zo maar in een feestje te belanden .En dan s'avonds ook nog een festival .Een groot feest ,Is het bier daar een beetje te drinken,tis natuurlijk geen Heineken.Maar ja ,je kan niet alles hebben hahahaha.
    Weinig geslapen denk ,tijdens de nachtrit per bus .Hobbel,hobbel.aan de ene kant jammer om afscheid te moeten nemen ,of misschien een opluchting hahaha.Wel leuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten ,spannend.Pffff ,ben ik ff blij dat je die fietstrip niet heb gedaan ,zo heb je in ieder geval wat meer van La paz kunnen bekijken .Have fun met de nieuwe groep .Hoop dat er weer leuke mensen bij zitten x