arequipa, colca canyon - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu arequipa, colca canyon - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

arequipa, colca canyon

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

20 December 2013 | Peru, Arequipa

Cuzco
Terug van de machu pichu, beetje gerelaxed. Katie en ik hebben gele bus toer gedaan. En gezocht naar de winkel waar ze een leuke tas had gezien. Konden alleen niet meer herinneren waar. Aangezien ons richting gevoel zo goed is lang gezocht en bleek de winkel uiteindelijk tegenover ons hotel te zijn haha. Savonds nachtbus naar arequipa.

Arequipa.
Na 10 urige busreis aangekomen in arequipa. Opzich wel een beetje kunnen slapen in de bus maar toch is iedereen gaar haha. Mogen hotelkamer nog niet in moesten nog even wachten. Rondleiding gehad, wezen lunchen daarna beetje rond gelopen. Lekker op terrasje wat gedronken. Natuurlijk weer verdwaald en beetje gechild.

Colca canyon.
9 u begonnen. 3 vulkanen gezien van afstandje. Lekker geluncht naar hotel gegaan In het plaatsje chevay. Orientatie rondje door het plaatsje zouden we krijgen. Maar was weer een berg opklimmen Pfff. Savonds wezen eten en vroeg naar bed. Sochtends 6 u ontbijt en 6:30 op weg naar de condors. Was 1,5 u rijden naar het uitzicht met de condors. We hebben er een paar gezien maar van heel ver weg. Maar toch gezien. Daarna rondje door bergen gelopen, weer in de bus en op weg naar een dorpje. Daarna geluncht. Terug naar hotel, 2 u gewacht en daarna naar de hotsprings :)!! Was heerlijk. Savonds eten met een show met traditionele dans. Zelfs nog meegedanst.

Om 8 u vertrek terug naar arequipa. Waar we moeten wachten op onze nachtbus om 8:30 . We kwamen om 1 u aan terug in arequipa. Toen even geluncht en in het hotel gewacht. Thuis, in nl zijn ze nu bij me mams kerst aan het vieren. Want Tes gaat met Mark woensdag naar Aruba. Kreeg een foto met allemaal wijnglazen, een foto van mij in het midden en allemaal cadeautjes op de vloer! Echt super leuk!! Ben ik er toch een beetje bij met m'n foto op tafel haha. Het is hier nu kwart over 4. Nog 4 u wachten in de lobby en dan met de nachtbus naar de nazca Lines. Met een vliegtuigje over de lijnen vliegen. Dag daarna naar een plaatsje waar we pinguïns kunnen zien en daarna naar Lima. Dan zit de trip met deze mensen er al weer op en ga ik naar Colombia en Dannn nog 2 weekjes en dan komt m'n mams naar Ecuador vakantie vieren met mij op de Galapagos! Heb er al super zin in! Eerst nog even de jungle in Colombia overleven haha!!

• 20 December 2013 - 22:25

Corrie:

Jeetje,zou gebroken zijn na die vele bus reizen,Je slaapt idd wel wat, maar toch stap je helemaal gaar weer uit.Het zijn in ieder geval heel veel km.haha wel jammer dat je ander half uur moet rijden en dan nog de Condors alleen van afstand kunt zien.Maar je heb ze in ieder geval gezien ,En de tas nog gekocht ,of toch maar niet.Die hotsprings lijken me echt een verademing ,heerlijk ff helemaal niets ,alleen relaxen.Zeker leuk dat ze aan je gedacht hebben met de kerst viering thuis ,Echt heel lief .Er staat nog genoeg op het programma ,dus ga lekker genieten, spannend xxx

• 23 December 2013 - 18:50

Tessa:

Hey shel,

Nog even een berichtje voordat Mark en ik weggaan. Echt super leuk wat je daar allemaal meemaakt en dat je zoveel foto's met ons deelt. Geniet er nog even van en als je weer terug bent gaan we snel weer wat leuks doen!

Heel liefs lieve zus en schoonzus xxx

Tess en Mark