Aangekomen in nieuw zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu Aangekomen in nieuw zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

Aangekomen in nieuw zeeland

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

05 November 2017 | Nieuw Zeeland, Auckland

Yeahh het is vandaag 3 november de reis naar nieuw zeeland, Fiji en dubai begint dan eindelijk na meer dan een half jaar wachten is het dan eindelijk zover!

De dag begon goed.. Marco en ik moesten nog veel regelen want op dinsdag avond hadden we opeens een belletje waar we al eerder waren wezen kijken bij dat huis dat hun een ander huis hadden gevonden! Ennn of wij hun huis nog wilden... jaaa dat wilde wij dus dit alles moest nog even geregeld worden voor dat mam en ik weggingen. Terwijl mijn laatste dienst donderdag was en nog wel een late dienst! Maaaaarr tis allemaal gelukt we hebben het huis! Dus half 4 thuis en om kwart voor 5 gingen we richting Schiphol!

Eerst nog even lekker hapje gegeten met tessa Ruud en Marco. Nog een heel bijzonder tafereel gezien! Tessa was me enthousiast aan het vertellen over der stage, flikkert er opeens een dronken Chick uit het niets 3 x voor ons neer! Gewoon hoppa 3 x bloed op der kin alles! Tes en ik die Chick op een stoel zetten! Mam schreeuwde alleen maar he jullie hebben BHV Haha! Nou tes en ik met die Chick bezig. Ze kwam vanuit trontheim Noorwegen en moest naar kampen en was straal bezopen. Ook was ze der tas kwijt. Water voor der geregeld personeel verteld etc. Wij weer aan tafel.. kwamen er een man en een gast bij der zitten en der nog meer bier voeren. Dat dronk ze wel en ons water niet Haha. Nou Chick meegenomen. Zien we der later met de marechaussee met een omgevallen kar weer liggen op de vloer! Nog steeds met der bebloede kin en handen onder het bloed! Nou hele happening hoor! Maar ze is in goede handen bij de marechaussee. Oja eten was lekker al waren we dus wel afgeleid..

Daarna even ingecheckt! De eerste vlucht naar dubai is 6 uur vliegen en dan even 2 uurtjes ongeveer wachten op dubai en dan nog iets van 16 uur vliegen naar Auckland dus een lange reis voor de boeg! In Nieuw zeeland is het trouwens 12 uur later dan in Nederland! En dan als deze super lange vliegreis erop zit kunnen we eindelijk genieten in kiwi land! Zin in!!!

Na eeen super lange reis eindelijk aangekomen! Yeahh! Was wel echt heavy hoor de lange vlucht. Aangekomen en eerst even onze bagage opgehaald door de douane en in de shuttle bus gestapt. Die heb ik van tevoren geregeld want Auckland schijnt de duurste taxi’s ter wereld te hebben dus dat wilde we natuurlijk niet. De shuttle bus bracht ons ook van door tot door en onderweg nog van de omgeving kunnen genieten.

In het hotel aangekomen even lekker gedoucht en andere kleren aangetrokken. Om half 7 vanavond hebben we de groepsontmoeting dus zijn even heerlijk door het centrum heen gelopen en lekker bij het haventje neergeploft waar we een wijntje en een pizzatje hebben gegeten uitkijken over de bootjes! Heerlijk!

Nu even bijkomen en zo de groep ontmoeten..

• 05 November 2017 - 22:11

Corrie:

Heyyyy schattie's ,wat n verhaal weer op Schiphol ,hebben jullie weer hahaha.
    Ook wel heel triest dat ze zo katje lam is .

Maar ....... jullie hebben het huis ,echt geweldig ,ben zo blij voor jullie .En heel nieuwsgierig natuurlijk.

Nog beetje geslapen op de lange vlucht ,Helemaal brak of valt het mee
    Heb je weer goed geregeld met die shuttle .
    Zal helemaal wel heel duur zijn daar .

Hoop dat jullie een beetje leuke groep hebben ,En dan morgen meteen het begin van jullie trip

Heel veel plezier ,kijk weer uit naar de berichtjes en de prachtige foto's natuurlijk
    Dikke knuffel

• 08 November 2017 - 06:59

Rachelle Meijlink:

Ja raar verhaal he met die Chick op Schiphol.

Jaa wij zijn ook super blij met het huis!

Ja allebei hebben we wel wat uurtjes geslapen en het vliegtuig maar toch wel moe hoor
    Na zon vlucht!

Zijn nu net aangekomen in wellington!

Hoe is het met jullie?

Kusss