thanksgiving en black friday - Reisverslag uit Fort Dearborn Addition, Verenigde Staten van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu thanksgiving en black friday - Reisverslag uit Fort Dearborn Addition, Verenigde Staten van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

thanksgiving en black friday

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

25 November 2016 | Verenigde Staten, Fort Dearborn Addition

Happy thanksgiving
Yeah dag begon goed! Naar vliegveld gegaan, we wilden inchecken. Vlucht gewijzigd naar 3,5 uur eerder maar wij hebben daar geen enkele email van gehad! Duss wij wachten en wachten. Nou de enige optie is vanavond 11:10 vliegen naar Chicago en 8:20 sochtends aankomen en dan 16:20 weer vertrekken en dan zaterdag 7:10 sochtends in Amsterdam aankomen! Nouja dat moet maar is geen Andere optie. Ennn omdat het thanksgiving is is bijna alles dicht of gewijzigde openingstijden! Dus we zitten stuck in Alaska met thanksgiving! Yeahh! Duurt dus echt mega lang alles want tis nu 8 uur sochtends moeten dus nog wachten tot 11 u Savonds!! En in Chicago weer 8 u wachten! Omg de vluchten zijn nog korter in tijd maar tis niet anders! Happy thanksgiving! Nou op thanksgiving hebben we 4,5 film gekeken in de bioscoop van anchorage. Haha beetje onze tijd uitzitten want alles was dicht.

Black friday/ Chicago
zo heet de dag na thanksgiving. Aangekomen in Chicago. Na een korte nacht in het vliegtuig toch maar even Chicago zelf in. Treinkaartje gekocht en we gaan downtown moeten namelijk 8 uur wachten tot onze volgende vlucht. Pff lange dagen zeg! Nou even kijken in Chicago of het wat is. Maar we zijn zo moe he. Even rondje gelopen om indruk te krijgen. Cafeetje gepakt en weer terug naar vliegveld. Wel leuk in de trein je ziet ook alle wijken waar de mensen wonen. Best grote huizen valt me op. Ook huizen met meerdere deuren dus wonen meerdere mensen maar dan van de buitenkant een trap dus geen lift ofzo. Ook heel veel mensen hebben een dakterras zag je goed vanaf de trein. Wel leuk ff te zien. Dan gaat straks de vlucht naar Nederland beginnen en zijn we dan echt thuis! Ook wel lekker hoor want dit hangen na die lange vliegreis is ook weer niet echt fijn! Nu dan echt! The end!

• 25 November 2016 - 17:17

Corrie:

Kan me voorstellen dat jullie helemaal brak zijn Weinig slaap en hangen voor je eindelijk weg kan Maar je kan wel zeggen ik ben in Alaska naar de bios geweest hahaha Was het in ieder geval nog wel een leuke film of was ook dat balen ,Chicago kunnen jullie ook weer afstrepen van je Bucketlist ,Wel jammer dat jullie te moe waren om er echt van te genieten
    Wat n ellende ,Nu maar hopen dat het vanaf Chicago allemaal voorspoedig verloopt .
    Lieverds hele goede reis terug ,hopelijk kunnen jullie wat slapen tijdens de vlucht Dikke knuffel xxxx