einde Darwin,begin cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu einde Darwin,begin cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

einde Darwin,begin cairns

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

06 Mei 2015 | Australië, Cairns

Einde Darwin
Er leven hier zoveel aboriginals niet normaal hele groepen. Maar deze zijn eigenlijk niet zo leuk. Ze drinken de hele dag alchohol in parken en bedelen om geld. Dus ik dacht ja ik geef ze geld, vragen de potjandorie gewoon om meer geld en blijven bij je tafel staan. Echt vervelend en ze zwalken echt op straat. Maar ach ik hoorde dus dat ze niet willen werken omdat ze boos zijn op de blanken en daarom uit protest in parken drinken enzo. Ze willen het werk van een blanke niet doen omdat wij hun cultuur hebben verpest. Sommige aboriginals denken blijkbaar zo. Pff dat is niet zo leuk!! Maar in de nationaal parken zijn ze wel aardig en vriendelijk. Misschien zijn deze gewoon verstoten uit hun clan geen idee.

Daarna wilde ik in een kooi gaan en dan ging er een krokodil om je heen zwemmen. Dat leek me wel wat waar kan dat nou ter wereld. Enn je kan een baby krokodil vast houden en er mee op te foto gaan. Maar ach ja alles in Australië is achterlijk duur. Nou dat in een kooi zitten terwijl er een krokodil om je heen zwemt en een baby krokodil vasthouden om daar nou 250 Australische dollar voor te betalen. Dat is omgerekend 180 euro. Ik dacht laat maar. Haha duss niet gedaan. In plaats daarvan terrasje opgezocht. Lekker geluncht en cocktails gedronken. Voor een mini pizza betaal je hier ook al 18 euro hoor alles is super duur hier. Maar toch lekker gezeten cocktailtje, uitkijken op een lagoon en dronken aboriginals is veel leuker

• 06 Mei 2015 - 10:11

Jenny:

Nou voor dat geld kun je heel wat cocktails drinken:) Belachelijke prijzen. Foto's zijn weer fantastisch en wat een mooie vis. Blijf maar uit de buurt van krokodillen en haaien. Brrrr take care xx

• 06 Mei 2015 - 10:54

Bert:

Hallo Rachelle,
    Prijzen zijn absurd hoog.
    Fijne mentaliteit om jonge meisjes geld af te troggelen, kijk maar uit.
    Pizza's en cocktails zijn ook leuk.
    Veel plezier nog en groetjes xxxx

• 09 Mei 2015 - 11:47

Tessa:

Lieve Shel,

Wat stoer dat je dat wilde doen!. Mij niet gezien hoor, ik wil echt niet oog in oog staan met een krokodil.
    Voor 250 dollar is het echt veel te duur, maar cocktails drinken is een goed alternatief! Echt super leuke foto's op facebook en kan niet wachten op je volgende verslag.

Heel veel liefs,

xxx je zusje

• 11 Mei 2015 - 20:54

Corrie:

He,he Eindelijk heb ik ff je berichtjes kunnen lezen .Sorry voor een late reactie
    Heel verstandig dat je het niet gedaan heb ,Ik vindt het gewoon oplicht ,echt belachelijk die prijzen .Zullen weinig mensen zijn die dat er voor over hebben .
    Ik vindt cocktails een sterk alternatief ,sluit me er helemaal bij aan hahahaha
    Vervelend dat die Aboriginals zo opdringerig en dronken zijn ,En dan ook nog bedelen om geld Om nog meer alcohol te kopen Grrrrrrrr.
    je geniet nog steeds.Weer genoeg mee gemaakt om over te praten
    Ga je volgende bericht even lezen Dikke knuffel xxx