Colombia drama - Reisverslag uit El Cabrero, Colombia van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu Colombia drama - Reisverslag uit El Cabrero, Colombia van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

Colombia drama

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

25 December 2013 | Colombia, El Cabrero

Colombia
Vandaag beetje ziek denk dat ik voedsel vergiftiging heb want meer mensen uit de groep hadden er last van. Pff nog vliegen ook vandaag. Gelukkig ging het na een tijdje beter! Vliegtuig ging gelukkig op tijd :). Nou na een lange reis in Colombia aangekomen. Duurde vet lang in Bogota op het vliegveld dus was echt een half uur voor de vlucht vertrok pas bij de gate! Spannend maar gehaald.

Maar lieve mensen ik heb het dieptepunt van m'n reis vandaag bereikt. Ik werd opgehaald van vliegveld want had een transfer naar het hotel geregeld. Kreeg vandaag ook nogmaals een bevestiging van deze trip. Hij was alleen wat uitgebreider en wat verandert. Duss betekent geen groepsontmoeting de trip begint op dag 3. Ik dacht nouja in t hotel zullen wel mensen zitten die dezelfde trip gaan doen. Want de meneer die voor mij deze reis heeft geplant heeft uitgezocht in welk hotel te trip start. Nou kwam ik om half 1 aan snachts in het hostel. Omg!! Goor! Slaap met 8 mensen op n kamer. Geen idee wie, Zie alleen maar tassen staan, geen personen. Weet ook niet of het jongens of meisjes zijn. Vieze lakens. Heb een vies kastje van hout in m'n hokje met n gordijntje en n sleutel daar kan ik m'n paspoort inleggen, fijn. Op de gang zijn de goorste badkamer en wc ever!!! Niemand weet hier ook maar iets v bamboo experience de naam vd organisatie. Blijkbaar is het dus niet echt bekend en begint t hier ook niet. Geen groep dus hier. Wordt overmorgen om 9 u opgehaald en dan maar zien. Is super heet en lawaaierig hier. En ze hebben een puntje bijgevoegd in t schema. Non english guide!!! Jaja dus ik ben hier zonder groep, zonder gids en als die al komt kan ik hem niet verstaan!!!! Ik kan echt wel janken nu!!! Wil hier ook egt niet slapen gewoon kan niet eens met de herrie. En ja waar j moet je heen op 1e kerstdag 1 u snachts?? Ik ga dit morgen ff uitzoeken. Maar maak jullie geen zorgen. Ik blijf hier niet! Van mij part ga ik naar t Hilton maar hier blijf k niet heb nu al overal jeuk!!!! Duss plan is: morgen hotel met zwembad zoeken! Organisatie vragen wat er met het schema is gebeurd. En anders kijken of er een andere jungle trek is met Engelse gids!! Dit gaat goedkomen jongens! Ben in ieder geval veilig aangekomen in Colombia! Fijne kerst iedereen!

No way! Na een hele nacht vol lawaai! Ontbeten. Kwam ik bij het ontbijt Een Duits koppeltje tegen. Wat denk je?! Ze zijn al 2 dagen op zoek naar een ander hotel iets. Maar blijkbaar is cartagena erg geliefd tussen kerst en oud en nieuw! Alles is vol!vol!vol!! Neeeeee! Ben net inderdaad even door cartagena heen gelopen. Alles is indd vol of dicht. Dus moet maar blijven hier en afwachten of er morgen om 9 u een gids komt opdagen. Die hopelijk Engels kan en anders! Tjaa moet ik t maar met mijn Spaans doen denk hahaha. Drama gewoon. Gelukkig is cartagena wel een Heel leuk plaatsje, het is een beetje afgeschermd met een muur. Super schattig! En de mensen zijn ook wel aardig die willen steeds met me op de foto haha ben net n attractie dus plaatsje is gelukkig wel leuk! Afwachten op morgen dan maar!!! Spannend!!? Haha ben wel wat optimistischer dan gister dusss we Will see!!

  • 25 December 2013 - 22:17

    Corrie:

    Och mijn lieverdje toch ,wat een drama.
    Je moet cola, veel cola drinken ,ook goed bij voedsel vergiftiging.Ik vindt het zo erg dat je in zo'n smerig hok moet slapen ,echt schandalig,En dan ook nog die gids die geen woord engels kan ,zelfs ik ben bloedlink ,Weet zeker dat je je wel red,maar pas alsjeblieft heel goed op .Hoop dat het morgen beter is ,Hele dikke knuffel van ons en sterkte schattie xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, El Cabrero

wereldreis

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2017

doha

03 Mei 2017

sri lanka 2

29 April 2017

1 e gedeelte sri lanka

24 April 2017

negombo

22 April 2017

kuala lumpur en Singapore
Rachelle

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 73449

Voorgaande reizen:

03 November 2017 - 02 December 2017

Nieuw zeeland, Fiji dubai

01 November 2015 - 23 December 2015

syberie express

17 November 2013 - 18 Januari 2014

Zuid Amrika

22 Oktober 2009 - 23 Januari 2010

Vrijwilligerswerk in Nepal

01 Maart 2010 - 30 November -0001

wereldreis

Landen bezocht: