einde Colombia, quito met mams - Reisverslag uit Mariscal Sucre, Ecuador van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu einde Colombia, quito met mams - Reisverslag uit Mariscal Sucre, Ecuador van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

einde Colombia, quito met mams

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

05 Januari 2014 | Ecuador, Mariscal Sucre

Santa marta
Volgende morgen na oud en nieuw lekker rustig aan gedaan. Met Sophie en Nick gechild bij het zwembad en Savonds naar het stadje Santa marta gegaan. Daar lekker rondgelopen en wat gegeten en daarna terug naar hostel. Spullen gepakt en vroeg naar bed.

Volgende dag, opgepikt voor terugreis cartagena. Nog spannend met deze origabisatie. Kwartier te laat maar ze kwamen. Weer dat gezeik over betalen, vouchers en alles! Pfff ik weer in Spaans/Engels blabla. Uiteindelijk gelukt hoor. Stond ook nog ff lekker in de file. Moest er opeens ergens uit. Gelukkig was vliegveld niet ver, denk kwartier van waaruit ik uit busje ben gegooid. Was mooi op tijd op vliegveld. Schijnt mijn vliegtuig om het uur te gaan. Dus ipv half 8 mocht ik vliegtuig van kwart over 5 al nemen! Yeah heb ik wat meer tijd voor de overstap want op de heenweg was Bogota echt een chaos. Moest 2 bussen in om in andere terminal te konden! Maar heb daar nu dus 3 u voor!!
Ben nu in Bogota, nog 1 vluchtje en dan zie ik m'n mams gezellig :)!!

Quito Ecuador
M'n mams stond me al op te wachten op t vliegveld en het was super leuk om haar weer te zien ook een beetje raar haha zo ver weg in een ander land maar super leuk! Daarna uurtje in taxi gezeten naar hotel! We hebben echt een leuk hotelletje met een dakterras, een heerlijke douche en een te lekker bedje! We waten echt om 3 uur snachts gaan slapen want kwamen pas om 2 u in hotel aan ofzo. Daarna lekker gaan slapen en volgende dag om 9 u een meeting! Haha nou lekker vroeg! Daarna ontbeten, gedoucht en daarna taxi gepakt naar het oude stadje quito. Wij verblijven namelijk in het nieuwe gedeelte. Daar hebben we de basilica gezien, een belangrijke kerk en een leuk pleintje. Daar lekker geluncht nog even rond gewandeld en daarna in de middag zijn we lekker op het dakterras wezen chillen. Hadden lekker pakken wijn gekocht en nootjes. Savonds lekker uit eten geweest en daarna nog n wijntje op het dakterras. Heerlijk geslapen en volgende morgen oude gedeelte van quito bekeken. Lekker naar markjes geweest en rond gelopen. Daarna taxi gepakt en naar het middelpunt van de aarde gegaan. Heel leuk om te zien, je kunt dan met 1 voet noordelijk op het halfrond staan en met de ander zuidelijk . Taxi chauf had ons alleen wel afgezet. Ik vroeg hoeveel t kosten zegt hij 15 dollar. Nou wat denk je, die flapdrol doet zijn meter aan er het was gewoon 9. Dus ik zei doe maar 10 maar nee ik moest 15 betalen wat n afzetter zeg!!! Maarja terug weg weer zelfde betaald maar waren niet egt veel taxi's daar om te onderhandelen en daarna nog even spelletjes gedaan en wijntjes gedronken op het dak terras. Savonds lekker Mexicaans wezen eten. En daarna gaan slapen want morgen gaan we met bus naar otavallo naar indianen Fam daar blijven we ook slapen! Spannend!!

• 06 Januari 2014 - 09:21

Corrie:

Wat een gezeur iedere keer ,schandalig dat ze je toch steeds weer proberen een poot uit te draaien .En dan ook nog zomaar er uit worden gezet,maar gelukkig washet niet ver lopen naar het vliegveld.Echt super dat je een eerdere vlucht kon nemen zodat je op Bogota de tijd had.En dan is daar in eens MAM die aan de andere kant van de wereld je staat op te wachten ,Wat een heerlijk gevoel lijkt me dat.Fijn dat jullie een leuk hotelletje hebben ,en wat heerlijk lijkt me dat zo'n lekker bedje na al je ontberingen .Wat zal je lekker geslapen hebben.Nu samen genieten ,heb de foto's al bekeken ,echt heel leuk en mooi ,Schattie's heel veel plezier bij de indianen Familie ,zeer benieuwd hoe het daar is ,Have fun Hele dikke knuffel xxx