alaska - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu alaska - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

alaska

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

23 November 2016 | Verenigde Staten, Anchorage

Alaska
Vroeg met het vliegtuig op naar Alaska. Met tussenstop in Seattle. Groot vliegveld zeg! We moesten met trein terminal naar andere gate.
Op weg Naar ons hotel in Alaska super mooie omgeving. Veel bergen met sneeuwtopjes erop. Wel koud hier al is het Nu -5 ofzo. Dus kan nog erger haha. En het zonnetje schijnt lekker.

Nou hotel is echt ini mini whaha. Stelt niet zoveel voor helaas en anchorage als stad al helemaal niet! Valt echt niets te beleven en een beetje dood op straat. Je ziet bijna niemand! Morgen hebben we gelukkig een wildlife toer en met een vliegtuigje boven de gletsjers met een zweefvliegtuigje dus dat is wel super vet!! Er ligt trouwens niet eens een pak sneeuw wat ik wel zou hebben verwacht eigenlijk. Gewoon helemaal NIKS HAHA.

Zweefvliegtuigje over de gletsjers
Wowwowwow wat echt super vet zeg! Zo had ik me Alaska voorgesteld! Amazing!!! Echt super leuk ook zon mini vliegtuigje! Echt als je ooit in Alaska bent doen! Geweldig! Stopte we ook nog in de middle of nowhere bij n gletsjer. Super Freezing koud. Nog even wild geplast daar haha. Echt super gewoon! Op de terug vlucht. Bergschapen en rendieren gezien! Te snel voor een foto maar je zag ze wel gewoon huppelen tegen de berg en op de grond. Echt super vet!

Wildlife toer
Opgepikt bij hotel. Op naar de wildlife! Langs allemaal echt kleine mini dorpjes. Onderweg nog even gestopt voor de bergschaapjes die de berg op klimmen. Beren, vos, rendieren, Buffalo
allemaal gezien. Was alleen niet echt wildlife ze leven in een wildlife center omdat ze in het wild niet meer kunnen overleven de dieren die hier zitten. Ik dacht we gaan ze echt in het wild zien. Maar goed dit was ook vet super vet! Heel leuk om te zien allemaal. Daarnaast nog wat mooie stops onderweg en op de terugweg. Alaska is toch echt best wel mooi hoor. Anchorage zelf valt niets te beleven maar daar buiten is het heel mooi! Zelfs met die freezing kou! Super leuke dag maar wel de laatste helaas. Morgen gaan we terug naar huis! Snik!

Vanavond nog even hapje eten scoren en dan vliegen we morgen weer terug. Eerst naar Seattle dan Reykjavik en dan Amsterdam. Was een top reis! Dus nu blaast Rachelle met haar snuit het verhaaltje uit!! The end!

• 24 November 2016 - 09:00

Corrie:

Wat n schitterende foto's weer ,Ziet er echt prachtig uit ,maar ik ga voor warmte en zon hahaha
    Ja mop aan alles komt een eind Ook aan deze geweldige reis ,dat jullie genoten hebben was goed te zien op de prachtige foto's .Hele goede terug reis ,Wanneer komen jullie precies aan ,donderdag of vandaag vrijdag ochtend ,Toch !!! Dikke knuffel en heel veel liefs xxxx

• 24 November 2016 - 17:01

Bert:

Hallo allemaal,
    Top foto's en verhaaltjes.
    Goede reis terug!!!
    Groetjes en xxxxjes