2e kerstdag, vulkaan trip, bamba exp - Reisverslag uit El Cabrero, Colombia van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu 2e kerstdag, vulkaan trip, bamba exp - Reisverslag uit El Cabrero, Colombia van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

2e kerstdag, vulkaan trip, bamba exp

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

26 December 2013 | Colombia, El Cabrero

2e kerstdag! Vulkaan toer
Beter geslapen dan nacht ervoor er was minder herrie. En sliep waarsch ook Beter door de drankjes. Haha. 9 u opgehaald was al kwart voor 9 toen werd ik al opgehaald.

Okeee raar verhaal 2:
Dit is dus een dag trip niet mijn groep! Mensen zijn blijkbaar niet v bamba experience. Meisje komt m'n hotel in roept m'n naam, ik vraag bamba experience zegt ze yes. Oke ik dacht top! Ik kom dat busje in.... En ja is niet de groep gaan niet de jungle in. Okeeee. Geen gids niks. Dus van het ene busje moesten we een ander busje in of ik even wilde betalen voor de excursie! Wtf ik heb al betaald ik ging dus niet betalen. Maar ze sprak geen Engels dusss n man vet aardig uit Duitsland ging me helpen in Spaans. Dus ik zei dat k in Nederland trip had geboekt. Had gelukkig foto vd email gemaakt met schema en wat incl was. Nouuuu liep die vrouw weer weg, zr praatte niet eens tegen mij. Dus die Duitser zegt die vrouw gaat j terug brengen naar hostel dus ik zeg oke. Apart verhaal of niet? Ze gaf me geen optie die man zegt of j moet nog n x betalen en Dan in nl terugvragen. Ik dacht fuck it betaal nog wel x dan maar was het er niet mee eens. Ik zeg hoe heb je mijn naam dan als ik op een lijst sta. Dusss ze liep weer weg. En toen kwam ze terug en zei oke. Dat was het toen was het klaar. En mocht ik opeens wel blijven snap er de ballen niet van! Wat een kut organisatie zeg bamba experience!!!! Morgen moet ik met een bus naar santa marta! Maar hoelaat? Hoe da n? Waar gaat ie? Moet ik weer betalen??? Ik ga in het hotel dat emergency nummer bellen want snap der geen zak van! Nou nu op naar de vulkaan!! Yeah!!! Die vrouw praat ook alleen Spaans duss spannende excursie! Omg volgens mij heeft ze het over passaporte. Nou die heb ik hier ook niet dus ben benieuwd of ik dat goed heb verstaan anders wordt het nog leuker deze trip!
Uhm wat moet ik zeggen, ik denk dat de vulkaan niet echt een vulkaan was, meer een Bergje met een gat erin met modder. Daar moest je in, kreeg j massage, zat je helemaal onder de modder, moest je lopen naar een rivier er daar werd je gewassen door een vrouw. Hele vreemde ervaring. Daarna naar het strand. Vis gegeten en deze leek n beetje op een piranha hij had nog een hoofd en ogen en ik zag tandjes. Daarna zee in gegaan, totdat een man eruit kwam die was geprikt door een kwal. Toen ben ik eruit gegaan en niet meer terug gegaan haha. Daarna terug naar het hotel. Ben aan het bedenken wat ik moet doen.... De toer is niet echt wat ze zeggen wat het was. Geen gids, geen groep. Wil niet in m'n eentje de jungle in. M'n mams heeft geprobeerd nood nummer te bellen, geen gehoor en ik kreeg opeens sms vandaag met dat ik morgen om 10 u klaar moet staan. Uhm vandaag was dat 9 u maar geen Gids te bekennen. Uhm wat zal ik doen. Zit een Colombiaan in deze dagtrip uit Bogota die nu in Canada woont die zegt dat het gevaarlijk is in je eentje jungle in te gaan.. Uhm en wat als niemand Engels spreekt.....

Nouuuu haha na 3 u op internet gezocht te hebben naar hotels in cartagena . Met m'n mams geskyped te hebben. Bedacht dat ik een week in cartagena wilde blijven, toch ook weer niet. 600 e voor een weekje. Bijna Ecuador reis omgegooid om daar naar de jungle te gaan haha toch maar besloten dat ik me morgen laat ophalen door rare bedrijf en t avontuur tegemoet ga. Al vertrouw ik niet in die mensen. Ga gewoon naar santa marta, daar wacht vast n groep op mij ;)! Haha en dan toch de jungle in! Haha als ik in mijn eentje ben met n gids ga ik niet! Maar is er n gids en een groep dan ga ik! Haha m'n besluit staat vast ga nu niet meer veranderen. Hopelijk werkt t bedrijf ook mee....

  • 27 December 2013 - 11:29

    Corrie:

    Ben blij dat je in ieder geval beter heb geslapen,idd heel vreemd,Wat een toestanden allemaal.Zijn echt stelletje oplichters daar.
    Hoop dat het vandaag allemaal goed gaat komen ,en je toch je aansluiting vindt met je groep ,Heel veel succes ,wacht met spanning op je vervolg .Blijf alert .Dikke knuffel x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, El Cabrero

wereldreis

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2017

doha

03 Mei 2017

sri lanka 2

29 April 2017

1 e gedeelte sri lanka

24 April 2017

negombo

22 April 2017

kuala lumpur en Singapore
Rachelle

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 73441

Voorgaande reizen:

03 November 2017 - 02 December 2017

Nieuw zeeland, Fiji dubai

01 November 2015 - 23 December 2015

syberie express

17 November 2013 - 18 Januari 2014

Zuid Amrika

22 Oktober 2009 - 23 Januari 2010

Vrijwilligerswerk in Nepal

01 Maart 2010 - 30 November -0001

wereldreis

Landen bezocht: