san Pedro de atacama zandboarden en moon valley t - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu san Pedro de atacama zandboarden en moon valley t - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

san Pedro de atacama zandboarden en moon valley t

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

24 November 2013 | Chili, San Pedro de Atacama

Busreis Chili en san pedro
Vroeg opgehaald voor de 12 urige busreis naar san Pedro. Ging opzich wel snel, beetje geslapen en hele mooie landschappen gezien. Rotsen met cactussen. In die berglandschappen waar helemaal niets is wonen dus gewoon mensen he echt heel bizar. Na 9 uur aangekomen in Chili. Daar door de paspoort controle. Duurde heel lang zijn daar wel n uur geweest denk. Eerst moesten we in de rij om Argentinië te verlaten en daarna in de rij om Chili in te mogen. Tassen door de xray. En toen weer bus in. Ik ben opzich wel blij heel veel mensen voelen zich niet echt lekker zijn nu op 4000 km hoogte ofzo alleen ik heb gelukkig nergens last van.

Nou aangekomen stopte de bus op de verkeerde plek. Dussss moesten we lopen! Ben nog nooit zo erg door een hel gegaan zeg! 20 min met die bagpacks en m'n slipper ging stuk dus moest steeds bukken enzo! 20 min he en liep helemaal achteraan echt om te schamen gewoon. Heb nu allemaal blauwe plekken enzo. Haha. Ach ja san Pedro is een vet leuk plaatsje zijn Savonds even hapje wezen eten heb pizza gegeten. Morgen ga ik zand boarden, ja heb me laten overhalen en daarna moon valley toer dat lijkt me wel leuk.

Zand boarden en moonvalley toer in de actacama woestijn
We gingen pas om 4 u zandboarden. Dus eerst ff gechild en een empanada gegeten super lekker! Daarna dus gezand board! En ik vond het gewoon leuk! Was zoveel beter dan in Afrika ik bleef gewoon staan. Ik ben wel 4 x helemaal omhoog gegaan de zandberg op. Dat is overigens heel goed voor de vetjes. Maar was heel leuk sommige gingen maar 2 x heb helaas geen foto's want als j camera in t zand valt is ie dood. En ik zit ook eg helemaal onder t zand! Daarna zonsondergang gekeken super mooi en hele moeilijke route weer allemaal rotsen op. Maar was super leuk maar ben nu wel kapot. Vanavond nog even wat eten Miss nog ff uit en dan morgen 8 u opgehaald voor de salt flats in Bolivia. We hebben daar de eerste dag geen douche dus lekker die hard.

• 26 November 2013 - 18:28

Tessa:

Hey shel,
    Klinkt echt super leuk allemaal! Echt leuk om die verhaaltjes te lezen. Ik ben ben blij dat je het naar je zin hebt!

Liefs Tess

• 26 November 2013 - 22:02

Corrie:

Hai lief ,Blij dat je op die hoogte nergens last van had.Oooohhh wat erg ,hoe kan hij nou op de verkeerde plek stoppen ,geen helder licht dus ,En dan ook nog je slipper daar wordt je niet echt blij van ,nee.Top, dat je op je board bleef staan ,en wat een conditie 4x omhoog pffff,was wel afzien denk!!Veel plezier in Bolivia ,en die douche ,ach lief een dagje niet kan best,Je bent gelukkig niet de enige die dan niet helemaal fris is hahaha xxx