brisbane - Reisverslag uit Birkdale, Australië van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu brisbane - Reisverslag uit Birkdale, Australië van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

brisbane

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

28 April 2015 | Australië, Birkdale

Zwaard uittesten
Na het pub avondje, vroeg wakker 6:30 al want we moesten naar de verjaardag van Chris z'n zus. Ik hoefde niet perse mee maar toch wel even grappig om te zien. Maar eerst.. Mannen ze zijn echt dom haha. Dutchie, Chris z'n roomie, heeft een zwaard die wilde hij testen. Dusss hij had van die zwembad schuim rubberen langwerpige dingen gekocht. Gingen ze smorgens eerst het zwaard testen door op de schuim rubberen dingen te rammen!! Okeeee haha... Dus zo begon mijn ochtend. Daarna door naar Chris z'n zus. Kate heet ze.

We gingen naar een restaurantje waar we gingen ontbijten! Iedereen wilde van alles weten over Nederland super grappig! Kate heeft 2 zoontjes en die gingen bloemetjes voor me plukken! Cute! Daarna gingen we naar hun huis. Nouja huis! Een kast van een villa! Serieus! Zelfs gewoon een echt zwembad in de achtertuin. En de achtertuin was zo groot als een voetbalveld! Niet normaal! We konden daar ook wel een dagje blijven! Prima laat mij maar chillen bij t zwembad ik pas wel een dagje op die kids. Serieus niet normaal hoe groot! Maar ze waren allemaal echt super vriendelijk! Z'n zus had zelfs patlova voor me gemaakt. Typisch Australische taart achtig iets echt schattig! En z'n moeder gaf me een cadeautje met zonsondergangen van Australië, echt super vriendelijke mensen! Ze zien me maar 1 x maar meteen helemaal welkom gewoon! Daarna gingen we naar een Australische voetbalwedstrijd. Een vriend van hem Matt die heb ik gister ook gezien. Die heeft een abbonement. Dus hij kan veel korting regelen of zoiets.

Brisbane lions vs west coast eagles
Uhm tja rare regels dat Australische voetbal moet ik zeggen! 18 spelers elk team. Je mag wisselen volgens mij zo vaak als je wilt. Er staan 4 palen aan iedere kant. Als je tussen de 2 middelste palen de bal raakt is het 6 punten en de buitenste 1 punt. Uhm verder dan dat ik ze zag teckelen kwam ik niet. Maar ik was vandaag one of the guys en ik wilde me niet laten kennen natuurlijk dus dronk gezellig mee met bier. Maar na 5 Large bier snapte ik het gewoon helemaal vond t zelfs gewoon leuk toen! Haha. Dat was m'n middag!

Maandag nimbin en byron bay
Eerst naar byron bay! Super leuk strand, veel back Packers. Veel mensen super leuk! Allemaal restaurantjes ook echt een leuk strand.
Nimbin
Nou ik vond het super grappig met de hippies en de vrouwen in bikini (meestal hele lelijke aan drugsverslaagde) op een skateboard rijdende die vroegen of we hashcookies wilden. Dus daar even rond gelopen echt mensen met dreads gezien en aparte kleren, echte hippies. Wel beetje aparte mensen met verschillende kleuren haar dreads rare kleren enzo! Ik vond t super grappig! Maar langer dan een half uur kon ik niet blijven!! Wat kan die Chris shago zijn zeg! Pfff hij kon het niet aan dat de mensen daar van zijn belasting centen gewoon hippie konden zijn. Gewoon niks deden de hele dag maar hash cookies verkopen en stoned zijn. Nou ik vond het wel een ervaring eigenlijk. Maar ik hoopte abboriginals te zien toch! Schijnbaar waren die der ook! Hij zag ze zitten aan een tafel maar hij vergat mij even te vertellen dat dat abboriginals zijn! Dus ik heb niet met ze gepraat, geen foto gemaakt maar alleen even zien zitten. Hij vertelde het me achteraf pas omdat hij zo shago was over z'n belasting tax. Hij wilde er niet eens wat eten dus zijn meteen weer weggegaan. Nouuuu!
De weg er naar toe was iig mooi. Mooie landschappen enzo.

Morgen naar Sydney! Weet niet hoe het dan met de WiFi isss dus geen idee wanneer jullie weer wat van mij horen!

  • 28 April 2015 - 08:07

    Jenny:

    Nou, als je thuis bent gaan we dus naar Ajax. Dan geef ik je gewoon een biertje en komt alles goed :) Veel plezier in Sydney, vergeet niet foto's te maken van de opera!! Take care x x hvj

  • 28 April 2015 - 09:23

    Corrie:

    Wat een geweldige familie ontzettend leuk dat je zo'n warm onthaal kreeg ,echt lief
    Hik ,dus echt genieten met de guys haha Wel leuk om ook eens keer mee te maken
    Echte flower power ,Kan me voorstellen dat hij zich daar aan irriteerd ,maar doe gewoon wel ff beetje gezellig als je dan toch met iemand daar gaat kijken,Ga zo ook ff de foto's bekijken ,Lieverd heel veel plezier in Sydney Dikke knuffel x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Birkdale

wereldreis

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2017

doha

03 Mei 2017

sri lanka 2

29 April 2017

1 e gedeelte sri lanka

24 April 2017

negombo

22 April 2017

kuala lumpur en Singapore
Rachelle

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 73182

Voorgaande reizen:

03 November 2017 - 02 December 2017

Nieuw zeeland, Fiji dubai

01 November 2015 - 23 December 2015

syberie express

17 November 2013 - 18 Januari 2014

Zuid Amrika

22 Oktober 2009 - 23 Januari 2010

Vrijwilligerswerk in Nepal

01 Maart 2010 - 30 November -0001

wereldreis

Landen bezocht: