kerst - Reisverslag uit El Cabrero, Colombia van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu kerst - Reisverslag uit El Cabrero, Colombia van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

kerst

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

25 December 2013 | Colombia, El Cabrero

Nou!! Hoe was m'n 1e kerstdag! Nadat ik verdwaald was, kwam ik terug in hostel, dus 2 meisjes ontmoet Finse en Franse, eigenaar stelde me voor. Deze 2 woonde in cartagena nu. gingen naar cafeetje met mooie zonsondergang. Maar zij wonen dus allebei hier dus gingen eerst ff naar 1 v hun appartement. Maar dat meisje beatrice ofzo heeft ook in Brazilië gewoond. En voor kerst waren er heel Vl vrienden v haar en 1 vd die Brazilianen, de dikke, was miljonair! We zaten vet luxe in zon loungebar waren met 15 man en hij heeft alles betaald, shotjes, flessen wodka, champagne eten niet normaal! Dus zo was m'n kerst toch nog gezellig!!! Ik moet hier eigenlijk langer blijven, ben uitgenodigd voor boot toer enzo te grappig schijnen hier mooie eilanden te zijn. Hun zijn daar met nieuw jaar. En de lost city trek schijnt erg zwaar te zijn, Heel warm, overal muggen, door rivieren stampen naar de overkant volgens dat Finse meisje die hier nu ook woont is de jungle dus kutter dan de machu pichu! Omg!!! Miss moet ik niet gaan maar hier blijven naar een eiland nieuw jaar! Klinkt top! Maar nee ik moet dat jungle gewoon doen! Maar ben helemaal happy komt denk door de drankjes maar was dus toch een leuke kerst!!!! :) yeah

• 26 December 2013 - 23:00

Corrie:

Hai lief .Klinkt allemaal heel gezellig,Maar ...... en misschien ben ik wel een heel achterdochtig mens,Ik vindt het allemaal te toevallig,vertrouw het ook niet echt.
    De eigenaar stelt je voor !!! meisjes wonen daar en nemen zomaar een vreemd iemand mee naar een rijk persoon,Vertrouw het niet helemaal .Misschien ziek wel beren die er helemaal niet zijn ,Maar hoe vaak is een toeriste in een land als Colombia ,niet op eens gepakt met allerlei duistere zaken . Nogmaals lief ,weet je bent bijdehand genoeg en je loopt zeker niet in 7 sloten te gelijk,Maar ik vindt het allemaal iets te gelikt ,Ben blij dat je je niet van de jungle track laat af brengen ,Is ook zeker iets dat je beslist moet doen ,je wilde dit zo graag ,En het is weer iets wat je af kan strepen op je lijstje ,Dus blijf aub bij je reis schema en doe je geplande doelen ,En aub wees heel alert ,op je bagage en alles wat je doet of wat ze van je vragen of aanraden.Pas goed op.Colombia staat wel bekend als een van de grootste drugs landen .Lieverd vertrouw op je ,Maar zal blij zijn als ik weet dat alles goed is met je en je je Jungle track heb gedaan .Heel veel liefs van ons xxx