The End - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu The End - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

The End

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

28 Juni 2010 | Indonesië, Bali

Laatste paar dagen!

Mits heeft weer voor problems gezorgd. Mevrouw wou namelijk extensions. Nou uiteindelijk zag het er dus totaal niet uit. haha. het was egt een leuk idee hoor maar het resultaat was afschuwelijk! Je had haar haar met slag en dan aan de onder kant ze wou het namelijk langer had je sprieten hangen. Dus ze kon wel janken. de vrouw weigerde het er uit te halen maar gaf toe dat het er niet uitzag. Dus toen vond ze dat ze de helft moest betalen. Nouuu wij natuurlijk het er niet mee eens en het werd een heel gevecht. De kapster was zo onproffesioneel en begon tegen ons te zeggen dat ze ziek van ons werd en niet meer met ons wou praten. Nou echt te schofterig gewoon. Dus Wij zeggen we kunnen ook gewoon weglopen hoor. Uiteindelijk heeft Mits tog maar iets gegeven en zijn we weggegaa, eenmaal in de hotelkamer heb ik de sprieten voor haar er aan de onderkant afgeknipt zodat het een geheel is en je ziet er nu niks meer van . we waren eerst heel Bali aan het afzoeken voor een tang. Het is namelijk vast gemaakt met ringetjes en dan kon ik ze buigen maar we konden de tang nergens vinden dus heb ik het tot 1 geheel geknipt.

Voor de rest waren de laatste paar dagen relaxen. Massages, facials, zonnebaden bij het zwembad. Uitgaan in de Paddys. Helemaal top.

Vanavond gaan we uiteraard weer trouw naar het Wk kijken en nederland aanmoedigen. we hebben ons oranje al weer aan met oranje oogschaduw en gaan Nl toejuichen. en daarna hopelijk de overwinning vieren en onze laatste avond!

Dit was dan helaas mijn wereldtrip, het is al over!

Ik ben in ieder geval blij dat ik zoveel heb gezien en ik zie jullie over 2 dagen! Na een vlucht van 30 uur.

Dikke kus

• 29 Juni 2010 - 19:04

Corrie:

Hai lieverd
    Als je dit leest ben je hopelijk al weer veilig thuis.
    Sorry dat ik even niet gereageerd heb op je verslagen maar was even druk.
    Zijn dinsdag op en oma geworden van een prachtige kleinzoon ,dus je begrijpt het,druk
    Mama en Ruud waren vandaag nog even koffie drinken op mijn werk de lieverds.
    Ze tellen de uren dat ze je op schiphol kunnen begroeten.
    Zal ook blij zijn als je weer veilig thuis bent,maar schattie wat een geweldige trip heb je gemaakt,en ook wij hebben er van genoten,door al je verhalen te lezen.
    En dan al weer bijna op vakantie lekkerrrrr
    hoop je snel te zien en nog veel meer te horen van al je belevenissen
    Heel,heel veel liefs en een hele dikke knuffel