einde cartagena! santa marta - Reisverslag uit Mamatoco, Colombia van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu einde cartagena! santa marta - Reisverslag uit Mamatoco, Colombia van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

einde cartagena! santa marta

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

27 December 2013 | Colombia, Mamatoco

Avond 2e kerstdag
Nou.. Ik wilde vroeg naar bed gaan voor morgen.. Maar toen was er een meisje dat in hostel werkt en een gekke vent uit new york en die hebben we overgehaald ff een rondje te lopen omdat cartagena heel mooi is in de avond. Gingen om 8 u Savonds lopen ofzo was half 2 snachts thuis dus dat eventjes is het niet geworden haha. Maar Ooo het was zo leuk, iedereen speelt gitaar of wat anders op straat overal dansende mensen op de straat! Overal lichtjes salsa dans alles ben helemaal verliefd nu op cartagena haha!! Zo leuk! Op straat kan j overal drankjes kopen, die new yorker bleef maar drankjes kopen maar dat meisje was ook super leuk. Ze was 24 komt uit Israël weet alleen haar naam niet was vet moeilijk, haar naam! Maar ze reisde al voor 10 maanden en werkte nu sinds 1,5 week in het hostel. Na de straatdansjrs zijn we nog naar een club geweest. Kwamen hostel eigenaar ook tegen. In de club nog even dansjes gedaan! Drankjes gedaan. Maar ze waren verbaasd want ze kende een Nederlands meisje en dat was saai en danste nooit nou ze vonden het geweldig dat ik wel danste. Ze waren alleen n beetje dronken en begrepen niet dat k geen Spaans kon dus ze bleven in Spaans lullen. Maar verder was t helemaal top ! Echt leuke sfeer cartagena.

Volgende morgen kwart over 9 opgehaald voor transport naar santa marta. Nou dacht Top! Dus ik in busje, komt die vent betalen graag. Ik zeg heb ik al gedaan zegt die vent nee. Nou weer n heel gedoe maar uiteindelijk dus gelukt en niet betaald. 5 uur durende busreis naar santa marta, kwamen bij hostel aan. Super mooi met zwembad! Had eerst tijdje kamer alleen maar kwamen toch 3 vrouwen. Wat oudere maar die kwamen dus net terug Vd lost city trek dus die hebben me even wat tips gegeven en gezegd wat ik mee moest nemen! Top ook weer geregeld! Is wel een zware trek volgens hen maar wel de moeite waard. Je gaat ook stam zien die daar woont enzo ben benieuwd! Moest alleen wel opletten dat er iemand in de groep zit die Spaans spreekt zeiden hun! Duss spannend!! Ook was het eten erg goed zeiden ze, en Ze hebben me uitgelegd hoe je in een hangmat het comfortabelst ligt! Komt dus goed!!! Even 5 dagen geen internet. Dus alvast gelukkig nieuw jaar! Ik ben niet te bereiken maar denk aan jullie!! Dikke kus!!

• 28 December 2013 - 10:23

Corrie:

Schattie ben zo blij dat het nu toch eindelijk gaat gebeuren ,Heel spannend allemaal ,Geniet nog ff van je heerlijke hotel met zwembad en heel veel succes,Jij ook alvast een heel goed 2014,en mogen al je dromen uitkomen ,Hele dikke knuffel van ons Love you xxx