guatamala - Reisverslag uit San Ignacio, Belize van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu guatamala - Reisverslag uit San Ignacio, Belize van Rachelle Meijlink - WaarBenJij.nu

guatamala

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

22 November 2014 | Belize, San Ignacio

Guatemala
Afscheid van de groep genomen. Lekker over marktjes gestruind. Mooi cadeautje voor mams gekocht want die is morgen jarig!! Yeah! En vanavond nieuwe groep ontmoeten.

Omg omg!! Zulke oude mensen!!! Alleen maar Duitsers!! Neee joh! Zit er een heel voetbal team in ons hotel hier met gasten en ik nee ik zit in een groep met serieus oude duisters omg!!!!!!!! Echt erg 16 oude mensen!! Nouja denk 12 echt 50, 3 Oostenrijkers van 30 ofzo en een Australische jongen, rest is oud! Maar is maar Voor 8dagen. Dit wordt Fun!!! Savonds even hapje gegeten en daarna nog even naar ons oude groepje (nouja 4 daarvan) nog even een drankje gedaan en zelfs nog een salsa lesje meegepakt in een studio whaha. Super leuk weer!! Ze zijn echt goed hier :). Helaas geen prive les nu maar met een hele grote ander g adventures groep, en die zijn super jong! Haha. Daarna ook even mams der verjaardag gevierd met n biertje. Super gezellig nog met de oude groep voor haar gezongen. Was ook echt een leuk barretje, met live muziek en een deurtje naar een ander barretje. En dat deurtje was een koelkast deur echt super grappig! En om 12 uur naar bed morgen weer een 8 u lange reis naar rio dulce, de jungle.

Rio dulce
Ontbeten. Daarna hoppa busje in voor 8 u lange reis. We reden weer door Guatemala city wat een ongelooflijke chaotische stad zeg. Super druk! En heel veel krottenwijken aan het water. Wel bizar om te zien. Daarna aangekomen bij de rivier en met een bootje naar een stukje jungle genaamd rio dulce. Super leuke lodges van hout. Echt super schattig!!! Helemaal in de jungle echt te grappig. Behalve deze lodges heb j hier niks. Savonds lekker cocktailtje gedronken op mams verjaardag en lekker gegeten. Nog een taartje gegeten had de gids geregeld super lief!
Toen we gingen slapen kwam inspector gadget weer ( mam) te voor schijn. Die kon zich niet voorstellen dat ze hier ooit in slaap ging vallen met al die geluiden. Regende ook weer is en alle dieren geluiden. Ze kreeg de klamboe ook weer niet dicht echt super grappig. Je had er bij moeten zijn.

Volgende ochtend. Ik heb echt super lekker geslapen maar mams wat minder haha. Ach joh blijven hier maar 1 nachtje. Daarna boottochtje gehad door de mangrove en wen kasteeltje bezocht. Daarna ingepakt en vertrokken naar Flores. Flores is een super leuk plaatsje, lekker rondgelopen, cocktails gepakt met happy hour.

Volgende dag naar tikal. Maya ruïnes. En geziplined! Tikal ruïnes waren mooi weer iets over de maya's geleerd. Maar mam en ik vinden die vorige mooier. Maar was toch wel even leuk en interessant. Daarna heb ik geziplined. Door touwtjes in de jungle aan een kabel. De mensen uit mijn groep waren een beetje bang dus ik ging wel even eerst. Super grappig. Er waren 8 lijnen door de jungle. Ik ben gewoon gegaan, paar keer onderste boven, als een super woman ja was leuk. Nog wat aapjes (spider monkeys, noemen ze dat soort) gezien terwijl ik aan een lijntje door de jungle zwierde. En mams was toen lekker aan het lunchen. Daarna naar Belize gegaan.

• 23 November 2014 - 11:41

Corrie:

Oude mensen ,wij zijn ook zo oud Whaaahaaaha Super mooi cadeau van mam ,Je heb haar goed verwend ,mooi hoor .Leuk dat de gids een taart had geregeld ,Ze wil het nooit vieren ,Toch!! ,En nu is haar verjaardag dan echt gevierd met taart,cadeau,bier en cocktails ,En als klap op de vuurpijl ook nog voor haar gezongen ,Echt top

En inspector Gadget nog enge vreemde beestjes gevonden /gezien hahahah
    Kan meer wel iets bij voorstellen hahaha zou net zo zijn .
    Is toch wel een straf he al die cocktails Whamhaaha Helemaal mijn ding

Lijkt me echt super leuk dat zip line,Kan me wel voorstellen dat mensen het een beetje eng vinden .Toevallig las ik v.d.w. in de krant dat er ,weet niet meer precies waar ,iemand aan zo'n line naar beneden was gestort line gebroken.

Heb toevallig vanmorgen bij 3 op reis een stukje gezien van Nicaragua ,mooi hoor
    Lijkt me heel indrukwekkend die Maya tempels ruïnes.Belize lijkt me ook prachtig.
    Bijna in Mexico ,en dan Cuba !!!

Heel veel plezier nog ,mooi weer en lekker genieten
    Dikke knuffel xxx